Assistent sökes till Autoexperten
Arena Personal / Försäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Värmdö,
Södertälje eller i
hela Sverige Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Autoexperten i Sverige AB Sollentuna är en ledande affärskedja inom fordonsbranschen. Kedjan finns representerad på 66 platser i landet och har som målsättning att marknadsföra "tillbehör till allt som rullar, reservdelar till allt som står still". Kedjans kunder är till större delen proffsanvändare i form av allbilsverkstäder, men sedan en tid ökar också konsumenter i våra välfyllda butiker, attraherade av kombinationen kunnig personal och kvalitetsprodukter.
Autoexperten söker nu i samarbete med Arena Personal en assistent
Till vår kund Autoexperten söker vi dig som vill jobba som assistent. I din roll som assistent kommer du att ha en mängd olika varierande arbetsuppgifter. Bland annat kommer du att ha hand om fakturering, administrera olika register, posthantering samt även ha hand om olika utskick. Du kommer att ingå i en grupp om ca 15 personer. Företaget finns beläget i Sollentuna.
Några av dina arbetsuppgifter:
Fakturahantering
Sköta utskick till kedjans medlemmar och leverantörer
Administrera och följa upp medlems- och leverantörsavtal
Föra mötesprotokoll
Sköta allmänna kontorsgöromål
Ha kundkontakter via telefon
Hjälpa till vid mässor och konferenser
Krav på person
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vet att du trivs i en assisterande roll. För att passa in i rollen som assistent, behöver du vara prestigelös och serviceinriktad. Vidare är du utåtriktad, strukturerad och engagerad i allt du företar dig. Du har god datavana, samt mycket goda kunskaper i Office-paketet. Har du erfarenhet av affärssystemet Movex är det meriterande. Det är ett krav att du uttrycker dig väl, på svenska och engelska, i tal och skrift. Arbetstiderna kan variera mellan 80-100%, i olika perioder, detta gör att du måste vara flexibel med dina arbetstider.
Kontaktperson i denna rekrytering är Elisabet Granström på Arena Personal. Vid frågor är du välkommen att ringa Elisabet på telefon 08-587 117 05. Intervjuer kommer att ske löpande varför vi ber dig att skicka in dina ansökningshandlingar så snart som möjligt. Ansökan skickas till
Välkommen med din ansökan!
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Publiceringsdatum2011-06-22Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 341091
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagArena Personal
AdressArena Personal
Box 30 117
10425 Stockholm
Jobbnummer 969372
Observera att sista ansökningsdag har passerat.