Assistent/medarbetare (främst IT-support)
Brännmark, Jesper / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brännmark, Jesper i Stockholm Vi utvecklar och underhåller mjukvara inom privat vårdsektor.
Vår största produkt, Clinicbuddy journalsystem, har funnits på marknaden i 3 år och används av 450 kliniker i 5 länder. Vår senaste produkt, KassaPlus, används bland annat av massörer, SPA verksamheter och även däckfirmor.
Under 2010 planerar vi att släppa ytterligare två produkter, varav den ena är avsedd för USA-marknad.
Vår väg från idé till färdig produkt är väldigt kort, och det innebär ofta intensiva arbetsperioder.
Eftersom du kommer arbeta i ett mindre företag, är dina arbetsuppgifter mycket varierande.
• Support via telefon, fjärrskrivbord, via mail och hos kunder
• Sälja via telefon eller direkt hos kund
• Installera mjuk-, hårdvara och nätverk hos våra kunder
• Testa mjukvara, felsöka och hitta fel och problem
• Administrera vår kunddatabas och online-bokningsportal (där patienter kan boka sina egna besök)
• Förbereda ekonomiska underlag samt sköta fakturering
• När du är redo för det, självständigt leda kurser i vår mjukvara
• Enklare videoredigering likt våra youtube-videor
En stor del av vårt arbete består av att marknadsföra oss och sköta kundkontakter på mässor, både i Sverige och utomlands. Du bör därför kunna arrangera och arbeta självständigt i en mässmonter - alternativt själv sköta drift och support under tiden andra är borta.
Eftersom flera av våra kunder finns i utlandet behöver du behärska engelska.
Vi söker dig som gillar tekniska prylar och har ett stort intresse för datorer, både mjuk- och hårdvara. Mycket av vår teknologi bygger på gadgets och smågalna kreativa ideer. Du bör ha övergripande kunskaper och kunna göra lite av varje i Windowsmiljö. Kanske är du utbildad på IT-gymnasium eller liknanade.
Du behöver kunna arbeta självständigt och hålla ordning på saker som behöver följas upp. Om du har en minut över så spenderar du den till att förbättra vår hemsida, vårt kundregister eller skriva en rad på ett forum om någon av våra produkter.
Du kan leta problem snabbt, problemen du möter kommer variera och ofta kommer de behöva lösas under tidspress - med kunden i telefonen.
Då vi arbetar med känsliga personuppgifter inom vårdregister, kräver vi total sekretess jämte våra kunder.
Vi värdesätter rätt person snarare än formell utbildning eller behörighet.
Se/läs gärna mer om våra produkter:
http://www.clinicbuddy.se (Clinicbuddy journalsystem)
http://www.kassaplus.se (KassaPlus program för kontantfakturering)
http://www.youtube.com/clinicbuddy (filmer om Clinicbuddy journalsystem)
Anställningen är en tillsvidareanställning som omfattar 75 %. Provanställning 6 månader. Tillträde enligt överenskommelse. Vi har en knähund med massor av päls på kontoret, inget för allergiker.
Ditt arbetsschema kan vara varierande, och arbetsplatser kan komma att variera inom Stockholmsområdet (ffa Sundbyberg samt Kungsholmen samt vissa resor vid mässor, kurser, installationer).
Publiceringsdatum2010-02-10Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Tillsvidare 75%
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan och eventuella frågor mottages via epost.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@clinicbuddy.comFöretagBRÄNNMARK, JESPER
AdressBRÄNNMARK, JESPER
FRANSTORPSVÄGEN 27
17266 SUNDBYBERG
KontorsadressFRANSTORPSVÄGEN 27
SUNDBYBERG
KontaktuppgifterE-postadress:
info@clinicbuddy.com Jobbnummer 583912
Observera att sista ansökningsdag har passerat.