Assistent/administratör till Löwengrip Invest
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en administrativ stjärna? Har du förmågan att behålla lugnet i alla lägen? Vill du befinna dig där det händer, men föredrar att hålla dig utanför rampljuset? Då är detta en spännande möjlighet för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som Isabellas administratör fungerar du som hennes administrativa stöd. Du ansvarar för att sortera, prioritera och besvara inkommande mail och samtal, samt att strukturera hennes kalender. Din erfarenhet av arbete inom administration samt din goda förmåga att skapa och upprätthålla struktur, kommer vara till stor hjälp för dig i denna tjänst. Vidare ansvarar du för att boka in Isabellas föreläsningar samt att planera, boka och omboka hennes resor. Din förmåga att hålla i många trådar samtidigt och att hitta nya lösningar under korta tidslinjer, är avgörande för att lyckas i denna roll. Dina kontaktytor är många och för dig är det självklart med ett professionellt bemötande i alla lägen. Du är smidig och serviceinriktad, samtidigt som du har skinn på näsan. Vidare är du proaktiv i ditt sätt att nätverka och upprätthålla professionella relationer.
Vem trivs här?
Du som är van att ta ett stort eget ansvar och trivs med att strukturera, planera och skapa ordning kommer att trivas här. Arbetstiderna är flexibla samtidigt som arbetsbelastningen kan variera, vilket du ser som en fördel. Du är ambitiös och lojal, för dig är det självklart att ställa upp när du behövs. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete som administratör och vi tror att du har ett intresse och förståelse för Isabellas verksamhet. Det är en fördel om du har erfarenhet av sociala medier. Det är ett krav att du med skicklighet behärskar både svenska och engelska språket, i tal såväl som i skrift. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet.
Vad erbjuds du?
Tjänsten är på deltid 15-20 timmar/vecka, där mailen behöver stämmas av tre gånger/dag. Detta är en möjlighet för dig som tycker om att arbeta självständigt och trivs i en flexibel och händelserik miljö. Du arbetar hemifrån med kontinuerliga avstämningar, vilket gör att du har möjlighet att kombinera denna tjänst med studier eller föräldraledighet.
Är du intresserad?
Tycker du att detta låter intressant? Då ansöker du genom att fylla i formuläret nedan samt bifoga ditt CV och ett personligt brev, dock senast 28/7. I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco och frågor besvaras via mail av rekryteringskonsult Tove Östberg eller Malin Strandlund. Urvalet kommer att bestå av flera steg där bland annat personlighetstest samt videointervju kommer att tillämpas.
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2013-07-04Arbetstider och omfattningDeltid 15-20 timmar/vecka. Tillsvidaretjänst med provanställning.
ErsättningFast ersättning enligt ö.k.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Östberg
tove.ostberg@adecco.seMalin Strandlund
Malin.Strandlund@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1600275
Observera att sista ansökningsdag har passerat.