Assistant
Citytag Filial / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Citytag Filial i Solna Till vårt professionella och engagerade team i Solna söker vi dig som vill utvecklas i en supportroll där du ger service av högsta kvalitet till vårt sälj team. Vår företagskultur kännetecknas av högt tempo samt stor tonvikt på kvalitet och professionalism.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ge administrativ support till vårt sälj team, vilket bland annat innebär:
• Fakturering
• Bildning av presentationer
• Planering av konferenser, events, mässor etc.
• Bokning av resor
• Uppdatering av back office
Egenskaper som kännetecknar dig är:
• Lättlärd med en can-do attityd
• Mycket datorvan, bra kunskap av Excel, Word & PowerPoint
• Noggrann och strukturerad
• God svenska och engelska i både tal och skrift
Din bakgrund:?En lämplig utbildningsbakgrund är gymnasieutbildning med relevant påbyggnadsutbildning. Minst två års erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad roll, exempelvis i administrativ assistent eller motsvarande.
Jobbet är heltid.
Vill gärna ha din ansökan snarast och senast den 15 augusti 2015. Kommer att anställa så snart hittar vi rätt person. Tjänsten söker du genom att mejla ditt CV och ansökan till
lasse@robinruth.net .
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Publiceringsdatum2015-07-29ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
lasse@robinruth.netFöretagCitytag Filial
AdressCitytag Filial
Industrivägen 19
17148 Solna
KontorsadressIndustrivägen 19
Solna
Jobbnummer 2372455
Observera att sista ansökningsdag har passerat.