Assistanssamordnare till Tranås kontoret sökes!

Alminia AB i Tranås / Administratörsjobb / Tranås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Tranås, Boxholm, Ödeshög, Kinda, Mjölby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alminia AB i Tranås i Tranås, Mjölby, Ydre, Karlskrona eller i hela Sverige

Gillar du att vara spindeln i nätet-vi söker en samordnare till vårt kontor i Tranås!
Alminia AB grundades år 1995 och är assistansanordnare för personer med funktionsvariationer som har rätt till personlig assistent. Vi har ca 850 medarbetare i hela landet och kontor finns på 10 orter i Sverige.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personal- och kundansvarig inom personlig assistans.
Som person ser vi att du är strukturerad, empatisk trygg och noggrann. Vi ser att du har lätt att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för att möta och hjälpa människor med olika funktionsvariationer. För att lyckas i rollen som samordnare hos oss, krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. Det är även väldigt viktigt att du är en driven person med stor vilja för att klara upp till dem mål som företaget sätter upp.
Arbetet kräver att du kan arbeta självständigt och effektivt, då enhetschefen inte alltid utgår från Tranås kontoret. Du kommer självklart att ha en nära kontakt med din enhetschef som leder och hjälper dig med det dagliga arbetet.
Rollen innebär att du ska vara den drivande kuggen i hjulet för kontorets utveckling och verksamhet samt spindeln i nätet kring våra kunder och medarbetare så att de får den i särklass bästa personlig assistans och service.
Din arbetsplats är på vårt kontor i centrala Tranås, då kunderna är utspridda i länet krävs det att du har körkort.

Publiceringsdatum
2022-03-25

Dina arbetsuppgifter
Upprätta nya avtal
Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
Ansvarig för jourtelefon varannan vecka
Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
Upprätta nya genomförandeplaner
Delta i säljorganisationen
Delta i hälso- och arbetsmiljöarbetet
Delta i APT möten
Ha kontakt med olika myndigheter
Samt diverse kontorsarbete

Har du erfarenhet av liknande arbete eller annat serviceinriktat arbete är det ett stort plus.
Arbetstiderna och omfattning
Tillsvidare, provtjänstgöring 6 månader. Heltid, måndag till fredag 08.00 -17.00.
Anställningsdatum
Enligt överenskommelse.
Ersättning
Månadslön, fast. Vi ser att du även uppger löneanspråk när du söker tjänsten.
Varmt välkommen med din digitala ansökan till: annika.kfouri@alminia.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-24

Adress
Alminia AB i Tranås
Storgatan 57 B
57332 Tranås

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Samordnare Tranås".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Alminia AB (org.nr 556509-4421)
Storgatan 57 B (visa karta)
573 32  TRANÅS

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: annika.kfouri@alminia.se

Arbetsplats
Alminia AB i Tranås

Kontakt
Enhetschef
Annika kfouri
annika.kfouri@alminia.se
08-51709166

Jobbnummer
6476274

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alminia AB i Tranås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alminia AB i Tranås: