Assistanskoordinator sökes till Passal

Passal AB / Administratörsjobb / Göteborg
2012-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistanskoordinator sökes till Passal" (publicerad 2012-11-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Passal AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Passal är ett företag som arbetar med personlig assistans. Passal drivs sedan starten år 2000 av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av att arbeta med människor med funktionsnedsättning. Vi lägger stor vikt vid att ge ett varmt och personligt bemötande utifrån våra ledord omtanke och nytänkande.

Vi söker en assistanskoordinator till vårt fina hus vid havet i Nya Varvet, Göteborg. Du ingår i ett team av ytterligare fyra koordinatorer. Du arbetar självständigt och har ansvar för ett antal kunder och deras assistenter. Du har en koordinerande roll och utgör en länk mellan våra kunder och assistenter.

Arbetsuppgifterna utgörs främst av:
Möten med människor och dagliga kontakter
Kundvård och coaching gällande kundernas arbetsledarroll
Planering av assistansen
Personalansvar för assistenter
Personalmöten

Publiceringsdatum
2012-09-27

Utbildningsbakgrund
Vara delaktig i Passals marknadsföringsaktiviteter

Du behöver ha en stor social kompetens, vilket innebär att du har lätt för att kommunicera och skapa samt bibehålla goda relationer. Du bör som person vara flexibel och verkligen tycka om människor och problemlösning. Du har en stor serviceanda. Du delar Passals värderingar, där vi alltid sätter människan i centrum.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har lämplig högskoleutbildning t ex Socionom eller Pa-utbildning. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av arbete med människor samt arbete med personlig assistans. På grund av en ojämn könsfördelning ser vi gärna manliga sökande men kompetens och personlighet prioriteras.

Vårt Göteborgskontor ligger i Nya Varvet men arbetet innebär även hembesök till kunderna som bor främst i Göteborgsregionen. Det är därför ett krav att ha körkort för bil. Arbetstiden är till största delen förlagd till dagtid under vardagar men kvällsmöten kan förekomma.

Tjänsten är ett föräldravikariat, med tillträde januari 2013 och varaktighet ett år, med möjlighet till förlängning. Fast månadslön.

Skicka ansökan med personligt brev och CV. Vi tar emot ansökan via e-post mariab@passal.se , kontaktperson Maria Berg, 070-7423395. Sista ansökningsdag är 2012-10-14.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Föräldravikariat, varaktighet ett år.

Ersättning
Fast lön
Fast månadslön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-14
Ange följande referens när du ansöker: Assistanskoordinator
Ansökan kan skickas till e-postadress: mariab@passal.se

Kontakt
Maria Berg, 0707423395, mariab@passal.se

Företag
Passal AB

Adress
Passal AB
Skeppet Ärans väg 19
42671 Västra Frölunda

Kontorsadress
Skeppet Ärans väg 19

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7008260
Faxnummer: 031-7008269
E-postadress: info@passal.se

Jobbnummer
1351112

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Passal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Passal AB: