Arkivadministratör

Humana AB / Assistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla assistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Trivs du med att arbeta organiserat och har god prioriteringsförmåga? Har du bred social kompetens och kan hantera varierande tempo? Då kan det vara dig vi söker! Vi välkomnar nu en arkivadministratör/assistent till vårt arkiv i Göteborg.

Publiceringsdatum
2023-08-31

Arbetsuppgifter
I rollen som arkivadministratör/assistent arbetar du i huvudsak med skanning och registrering av vår myndighetspost. Du tar emot och sorterar övrig post, kategoriserar samt kontrollerar alla dokument för att sedan skanna dessa till vårt registersystem samt i de fysiska akterna i arkivet med efterföljande egenkontroll. Vi lägger stor vikt vid hög på service till våra verksamheter och kunder när det gäller eftersökning av dokument i vårt arkiv.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning eller motsvarande som arbetsgivaren finner likvärdig. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter och med arkivering och gallring. Vidare har du goda kunskaper i svenska, såväl tal som skrift samt goda kunskaper i Officepaketet. Du har stor datorvana och känner dig trygg i denna miljö. Har du IT- och systemkunskap är det meriterande. Likaså om du har kompetens och erfarenhet från arkivering, skanning och gallring utifrån Socialtjänstlagen, hälsa-och sjukvård.

Dina personliga egenskaper
Du är en trygg person, med hög integritet och ett flexibelt förhållningssätt och förstår innebörden av sekretess. Du har hög social kompetens och samarbetar väl med andra. Vidare ser vi gärna att du är mycket organiserad, strukturerad och ordningsam i ditt arbete med kan hantera ett varierande arbetstempo. Vi vill att du har ett positivt och bra bemötande, är serviceinriktad och klarar av att arbeta självständigt men även i team. Du har förmågan att se möjligheter i stället för hinder. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi erbjuder

Tjänsten tillhör organisatoriskt Kvalitet och Legal som består av 6 personer. På kontoret i Göteborg är vi ca 35 medarbetare inom många olika områden. Här får du chansen att jobba i ett nordiskt omsorgsföretag där möjligheterna att växa och utvecklas inom företaget är stora.

Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete.

Om tjänsten
Sista ansökningsdag är 17 september. Anställningen är en tillsvidaretjänst på deltid 50 %.

För frågor gällande tjänsten kontakta Damir Bandic, Tf Kvalitetsdirektör, damir.bandic@humana.se

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att lära känna dig!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Humana AB (org.nr 556760-8475)

Kontakt
Damir Bandic
damir.bandic@humana.se

Jobbnummer
8075686

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana AB: