Area Sales Manager / B2B / Utesälj / Innesälj
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-10-05Om tjänstenVi förmedlar kontinuerligt med tjänster inom området försäljning och söker dig som vill utvecklas inom detta område. Om dina kompetenser och erfarenheter matchar våra kunders behov har du stora möjligheter att få ett nytt jobb snabbt och smidigt. Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet.
Om företagetBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Dina arbetsuppgifterSom kundansvarig hos våra kunder ansvarar du för delar av, eller hela säljprocessen. Du arbetar i huvudsak med nykundsbearbetning men ibland även befintliga kunder i din region. Du prospekterar och följer upp leads inom din region. Med ditt driv och engagemang följer du upp offerter för att generera nya kunder och vinna marknadsandelar. . Att kunna prioritera affärsmöjligheter, strukturera och effektivisera dina säljinsatser samt att hålla en hög aktivitetsnivå gentemot marknaden är viktigt för att lyckas i denna typ av roll.
I roller som kundansvarig finns möjlighet att utgå hemifrån och arbetar i Göteborg med omnejd, såväl som att utgå från ett fysiskt kontor.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet inom B2B försäljning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande med tidigare erfarenhet av start-ups och/eler eget företag
Vi ser att du som söker motiveras av, och driver av egen kraft, igång nya projekt. Du sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du är en hungrig försäljare som aktivt söker nya utmaningar. För att trivas i rollen ser vi att du är en person som får energi av att umgås och föra dialoger med nya människor. Du är social och tar gärna första steget i ett samtal. Vidare har du ett intresse för och förmåga att förstå affärsmässiga principer. Du har en förståelse för kostnader, intäkter, vinst, marknader och vad som kan ge mest avkastning.
Övrig information:
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom administration. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har inom kundsupport har du stora möjligheter att få ett nytt jobb med nya utvecklingsmöjligheter.
Sökord: B2B, försäljning, nykundsbearbetning, befintliga kunder, prospekt, lead, affär, budget, heltid, Göteborg.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 6016955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.