Arbetsmarknadssekreterare till Steget
Burlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder / Personaltjänstemannajobb / Burlöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla personaltjänstemannajobb i Burlöv,
Lomma,
Malmö,
Staffanstorp,
Lund eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Burlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder i Burlöv Burlövs kommun
Den kreativa mötesplatsen för boende, näringsliv, utveckling och kultur.
I Burlövs kommun arbetar vi alla utifrån en värdegrund där vi ger ett gott bemötande till varandra och de personer som vi möter i vårt arbete. Vi möter varandra på ett likvärdigt sätt som präglas av respekt, vänlighet och förståelse för varandras olikheter. Vi ger en god service till våra medborgare på ett professionellt sätt, där dialogen lägger grunden till förbättringar i våra verksamheter och vårt arbete.
Vårt uppdrag är att ge service till kommunens invånare och göra det med hög kvalitet.
Burlövs kommun söker arbetsmarknadssekreterare till ESF projektet Steget.
Burlövs kommun har beviljats medel från Europeiska Socialfonden för att genomföra ett
3 - årigt projekt. Projektägarskapet tillhör kommunen medan Försäkringskassa, Arbetsförmedling och Psykiatrisk öppenvård är samverkanspartner.
Syftet med projektet är att skapa en hållbar samverkansstruktur som riktar sig till att erbjuda individuellt anpassad samordnad rehabilitering och meningsfull sysselsättning till personer med psykisk ohälsa.
Projektgruppen består av projektledare, arbetsmarknadssekreterare, socialsekreterare, biståndshandläggare, arbetsterapeut och boendestödjare.
Projektet har pågått sedan 2017- 09-01 och avslutas 2018-08-31 med 6 månaders förprojektering och två månaders avslutsarbete .
Publiceringsdatum2018-12-04ArbetsuppgifterDin roll som arbetsmarknadssekreterare innebär att i samverkan arbeta med deltagarna utifrån metoderna Supported Training, Supported Employment och Supported Education.
Du är nytänkande och tycker om att utmana gränser för vad som anses vara möjligt - ser lösningar där andra ser svårigheter.
I rollen ingår även administrativa arbetsuppgifter, såsom dokumentation, registrering i dokumentationssystem samt kvalitetssäkring.
Du kommer att vara anställd av Arbete och Försörjning men vara placerad i projektet.
KvalifikationerVi söker dig som har en eftergymnasial utbildning samt minst två års arbetslivserfarenhet inom område som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom området arbetsmarknad, arbete i projektform och av arbete inom offentlig verksamhet.
Du har erfarenhet av kontaktskapande och relationsbyggande arbete i syfte att skapa och upprätthålla goda relationer och förmåga att organisera och arbeta mot uppsatta mål.
Du har ett brett nätverk av företagskontakter och erfarenhet av att arbeta med försäljning eller kundrelationer.
För att lyckas i rollen är du socialt utåtriktad och kommunikativ och får saker att hända. Du tar både initiativ och ansvar och kan arbeta individuellt såväl som i team.
Du uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift och har god datorvana.
ÖVRIGT
Burlövs kommun strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Burlövs kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Snarast enligt överenskommelse , upphör: 2020-06-30 . Intervjuer sker löpande varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan snarast.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-12
Ange följande referens när du ansöker: A833784
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMonika S Amaral 040-625 67 43
Uliana Hellberg
uliana.hellberg@burlov.seFöretagBurlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder
AdressBurlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder
Box 53
23221 Arlöv
KontorsadressKärleksg 6, Medborgarhuset Arlöv
Jobbnummer 4490763
Observera att sista ansökningsdag har passerat.