Arbetsledare till expansivt service företag
Help At Work Sweden AB / Städarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Inspira är idag en av Sveriges största aktörer inom städ- och FM-branschen. Inspira utför det mesta inom städning och bidrar med en mängd olika supporttjänster. Fokus är uppdragsgivarna, deras lokaler, personal och kunder. För att lyckas med detta arbete krävs en stor omtanke om den egna personalen.
För att möta den stora efterfrågan söker Inspira nu dig som vill ha en ny utmaning. Hos Inspira kommer du att få en nyckelroll, du trivs att vara ute och träffa kunder och medarbetare och framförallt ge service i världsklass! För mer information besök
www.inspira.sePubliceringsdatum2016-04-12ArbetsuppgifterSom arbetsledare ansvarar du för ett eget område med både kunder och medarbetare. Du är mycket ute på fältet hos dina kunder, din personal för att säkerställa kvalitet och arbetssätt. Budgetansvaret ligger på dig, vilket innebär ansvar för att starta upp nya kunduppdrag och sköta merförsäljning. Personalen är vår viktigaste resurs och denna roll ingår det att löpande rekrytera, utbilda och arbetsleda dem. Det är ett intensivt och spännande arbete i ett expansivt företag där möjligheterna är stora för dig.
Vem är du
Troligen är du en ansvarsfull ledare som kan engagera och entusiasmera både kollegor och kunder. Har ett strukturerat och flexibelt arbetssätt gärna med erfarenhet inom området, kanske är du redan en arbetsledare i ett serviceyrke eller vill ta nästa steg. Du är en positiv person med affärsmannasinne som trivs i rollen där du är spindeln i nätet och gillar att arbeta med olika människor. Teamet är viktigt men rollen kräver också ett självständigt arbetssätt där du själv planerar din dag.
Du är kommunikativ och har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, är van att hantera administrativa uppgifter och då via dator. Du behöver också ha körkort.
Tycker Du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för det? så är du varmt välkommen med din ansökan. Denna rekrytering hanteras av Help At Work så ansök via
www.helpatwork.se och har du frågor så kontakta Tomas Rydén på mail:
tomas.ryden@helpatwork.se eller telefon 073-424 85 82.
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan, utan ansök redan idag!
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
heltid tills vidare
Ersättningenligt ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTomas Rydén 0734248582
FöretagHelp at Work Sweden AB
AdressHelp at Work Sweden AB
Kungsgatan 37
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 37 11156 Stockholm
Jobbnummer 2778990
Observera att sista ansökningsdag har passerat.