Arbetsledare Hard FM Göteborg
Prizta Rekrytering & Bemanning AB / Byggjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prizta Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Som arbetsledare inom våra Hard FM uppdrag i Göteborgsregionen arbetar du med att planera, samordna och fördela de dagliga arbetsuppgifterna, rutinerna och insatserna i teamet. Arbetsledaren representerar Sodexo i driftmöten med de kunder som tillhör arbetsledareområdet. Vidare jobbar arbetsledaren med projektförsäljning inom uppdraget samt rapporterar och följer upp verksamheten i de affärssystem som tillämpas. Du har eget budget- och resultatansvar samt personalansvar. Rapportering och uppföljning sker till Platschef för teknisk fastighetsförvaltning i regionen.
Du ansvarar för att självständigt lyfta problem och frågeställningar i verksamhets- och kundrelaterade sakfrågor med kunden och internt inom Sodexo samt bidrar med förslag om förbättring och utveckling av den operativa verksamheten.
Som arbetsledre kommer du att stötta, stärka och vägleda de som ingår i teamet i att utföra sitt uppdrag. Du utgör ett direkt stöd till gruppen i att lösa de dagliga arbetsuppgifterna och uppkomna händelser. Du är även delaktig i bemanning och schemaplanering.
Kvalifikationer/Krav
• Examen från gymnasieutbildning
• Minst två års arbetslivserfarenhet av att arbeta som arbetsledare (i en liknande roll som ovan)
• God allmän datorkunskap samt goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du kommunikativ, strukturerad, har vana att arbeta i ett ibland högt tempo, ansvarsfull, positiv och bra på att samarbeta.
Utdrag ur belastningsregistret kan komma att göras i samband med anställning.
Publiceringsdatum2016-04-20Dina egenskaperSom person är du självgående då arbetet är mycket fritt och varierat. Då du jobbar aktivt med kundkontakter är det viktigt att du är lyhörd för kundernas önskemål och har god social kompetens. Det är av stor vikt att du kan se helheten och ha en övergripande förståelse för ekonomin. Det förekommer även planeringsarbeten och uppföljningar i olika system vilket gör att du måste ha relevant datorvana. Det är även viktigt att du har en hög servicenivå vilket utgör grunden till fortsatt framgång för företagets kunder.
Har du frågor kontakta rekryteringskonsult Per Grytter tel 0733 133 205 eller mail
per.grytter@prizta.se .
Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då urval görs löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPer Grytter, VD 0733133205
FöretagPrizta Rekrytering & Bemanning AB
AdressPrizta Rekrytering & Bemanning AB
BÄCKSTENSGATAN 9
43149 Mölndal
KontorsadressBÄCKSTENSGATAN 9 43149 Mölndal
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2794449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.