Arbeta med kundservice i sommar
Barona Professionals AB / Kundservicejobb / Strömsund
2025-03-18
Visa alla kundservicejobb i Strömsund,
Dorotea,
Krokom,
Åsele,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Strömsund,
Östersund,
Örnsköldsvik,
Härnösand,
Sundsvall eller i
hela Sverige Drivs du av att ge exceptionell service, lösa problem och skapa en positiv kundupplevelse? Vill du utvecklas i en dynamisk och kundfokuserad miljö? Då är den här rollen som kundservicemedarbetare i Stockholm något för dig!
Arbetsomfattning: Måndag - fredag under kontorstider
Arbetsperiod: Startdatum är den 21 april eller enligt överenskommelse, och anställningen sträcker sig över sommaren fram till slutet av augusti.
Publiceringsdatum2025-03-18Dina arbetsuppgifterSom en del av vårt kundserviceteam arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär där service står i fokus. I din roll hjälper du kunder via telefon och mejl, svarar på frågor om produkter och tjänster, hanterar reklamationer och guidar kunder till de bästa lösningarna. Ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att utvecklas i ett företag som värdesätter både kundnöjdhet och medarbetarnas trivsel.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Besvara inkommande samtal och mejl från kunder
Ge professionell och personlig service
Hjälpa kunder med frågor kring produkter, beställningar och reklamationer
Arbeta i olika system för att registrera och följa upp kundärenden
Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kunders behov på bästa sätt
Bakgrund
Vi söker dig som älskar kundkontakt, har en positiv inställning och alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Du är lösningsorienterad, pedagogisk och trivs i ett högt tempo där du får använda din kommunikativa förmåga dagligen
Vi söker dig som
Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp och bidrar till god stämning
Är serviceinriktad, driven och social
Har god system-/datorvana
Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska
Meriterande
Erfarenhet av kundinteraktioner i olika branscher, exempelvis service, försäljning, rådgivning, vård, utbildning eller andra yrken där du har bemött och hjälpt kunder, klienter eller användare.
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på
https://barona.se/om-barona/ Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
elin.nilsson@barona.seVarmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167),
https://barona.se Arbetsplats Barona Contact Center AB
Kontakt Elin Nilsson
elin.nilsson@barona.se Jobbnummer 9229421