Arbeta extra med kundservice på Releasy!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Till vårt kontor i Borås söker vi nu dig som vill arbeta extra som kundtjänstmedarbetare. Hos oss kan alla medarbetare prata bort en hel arbetsdag - med gott samvete!

Publiceringsdatum
2017-10-11

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.

• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.

• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider och det kan variera beroende på vilken kundtjänst du blir aktuell för.

Anställningsgrad:

Deltid/Extraarbete

Ersättning
Timlön

Start:

Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-11-30. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Adnan Balic, adnan.balic@releasy.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adnan Balic adnan.balic@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3745386

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: