Är du en driven och strukturerad assistent?

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Nu söker vi en assistent till ekonomiavdelningen på internationellt företag inom energibranschen!

Publiceringsdatum
2009-12-14

Arbetsuppgifter
Rollen innebär att du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning och assistera främst ekonomichefen. Det är en avdelning som präglas av ett högt tempo och de arbetar ständigt efter deadlines. Dina arbetsuppgifter kommer att variera, men det kan handla om att hantera kalendrar, göra reseräkningar och koordinera möten.

Erfarenheter
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en assistentroll, gärna på ett stort och internationellt bolag. Har du erfarenhet av ekonomiarbete i någon form ses det som en fördel.

Dina personliga egenskaper
Du trivs i rollen som assistent, är flexibel och serviceinriktad. Vidare är du van vid högt tempo och att hantera flera uppgifter samtidigt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, organiserad och noggrann.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.
Tjänsten som assistent är på heltid och ska tillsättas i januari. Uppdraget är tillsvidare.
Är du intresserad?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco, www.adecco.se eller via länk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=730161
För frågor om rekryteringen kontakta Sofia Wigzell tel. 08- 598 982 37.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-01-30

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
552935

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: