Application Support Technician / Applikationssupport

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-13

Företaget
Bravura söker för ett ledande företag inom automotionbranschens räkning en Applications Support Technician för att arbeta i deras 2:nd line support. För rätt person finns stora möjligheter att utvecklas i rollen och inom organisationen.


Dina arbetsuppgifter
Som Support Technician inom Application kommer dina arbetsuppgifter vara att som användarsupport, lösa buggar och arbeta med förbättringsaktivteter kopplade för specifika applikationer. Du kommer ansluta till ett team med väldefinerade processer för att säkerställa en hög standard i sin leverans och tillsammans erbjuder ni god användarservice vilket ställer krav på din förmåga till god kommuikation så väl med kunder, leverantörer och partners såväg som internt i teamet.

Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att som 2nd line support arbeta globalt med incident och request support kopplat till applikationen. Vidare kommer du arbeta med att analysera och lösa löpande problem, identifiera lösningar för potentiella defekter samt dokumentera arbetet löpande för att öka kunskapsdelningen i organisationen. Du kommer också ha möjlighet att komma med löpande förbättringsförslag och hantera det löpande underhållet.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av arbete som Teknisk Support
• Flytande kunskaper i engelska

Kunskap och erfarenhet av att arbeta med följande program:
• Java/JBOSS baserade applikationer
• Oracle 10/11
• SQL samt Unix/Linux

Vi tror att du som söker brinner för service och god kommunikation. Du är noga med att leverera kvalitet i ditt arbete och säkerställer en hög standard. Vidare är du lösningsfokuserad och mån om att hela tiden utvecklas.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Karnstedt peter.karnstedt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3800258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: