Anticimex söker en engagerad och driftig supporthandläggare (vik
Anticimex AB / Kundservicejobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Karlstad,
Kristinehamn,
Säffle,
Åmål,
Arvika eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Vill du vara med och driva Anticimex framåt i en spännande förändringsresa?
Hos oss står tiden inte still! Du kommer att utvecklas och utmanas i din nya roll som supporthandläggare!
Publiceringsdatum2020-01-09Dina arbetsuppgifterSom supporthandläggare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge support till våra tekniker och administratörer vad gäller verksamhetens system och digitala verktyg. Du har dagligen dialog med våra tekniker/administratörer och vägleder dem i administrativa processer och säkerställer att arbetet fortlöper och efterföljs. I rollen ingår även att felsöka/övervaka och utreda eventuella problem/buggar i våra system och processer. Du är länken mellan verksamheten och systemförvaltning och är den som utifrån standardiserade metoder förmedlar systemförbättringar. Under hösten 2019 driftsätter vi ett nytt system för tekniker och administratörer, IFS9, som innebär helt nya arbetssätt för våra användare. Tjänsten är placerad i Karlstad. Vi erbjuder ett vikariat med start så snart som möjligt till januari 2021 med chans till förlängning.
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vi vill att du
• Har en mycket god datorvana/systemvana och kan snabbt sätta dig in i nya system
• Har erfarenhet inom systemsupport samt ärendehantering via telefon och mail
• Ska vara bekväm med att ha telefon som främsta arbetsredskap
• Är en lösningsorienterad problemlösare som är bra på att koordinera samt gillar ordning och reda
• Förmedlar positiv energi i samtalet och är lyhörd för medarbetarens behov
• Har lätt för att lära och är bra på att prioritera samt trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Talar och skriver svenska obehindrat
• Meriterande om du har kunskap inom IFS
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 9/2-20. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ulrika Mattsson.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAnticimex AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 5033170
Observera att sista ansökningsdag har passerat.