Ansvarig utbildning och rekrytering
Inspira AB / Lärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lärarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inspira AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
Publiceringsdatum2017-09-12Dina arbetsuppgifterInspira växer och vi söker nu dig som vill arbeta med våra medarbetare, en roll som är både intensiv och utmanande! Vi söker därför dig som trivs som spindeln i nätet, har erfarenhet från en samverkande roll och trivs med utveckling och att stötta chefer.
Rollen innebär att hålla i Introutbildningar, städutbildningar samt andra utbildningar eller att du samordnar en del av dem. Du ansvarar för att coacha arbetsledarna i rekryteringen av städ- och bemanningsmedarbetare och att rekrytera arbetsledare tillsammans med regioncheferna. Du ansvarar för vårt rekryteringssystem Workbuster och har kontakter och har även kontakten med organisationer som kan stödja vårt sociala arbete. Vidare fungerar du som administrativt stöd för arbetsledare och regionchef inom personalområdet.
Som ansvarig hos oss driver och utvecklar du dina frågor och har kontakter med alla arbetsledare och regionchefer inom Inspira. Vilket innebär att du är arbetar i både Stockholm och Mellansverige. Du rapporterar till operativ chef i Öst alternativt Väst beroende på din tjänsteort.
Passar detta in på dig?
För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, positiv, van att ta eget ansvar och en duktig person som entusiasmerar våra medarbetare vid utbildningar. Vi söker dig som är med lätthet kan växla mellan strukturerat, självständigt arbete och samarbete i team. Du har förmågan att skapa goda relationer då du dagligen kommer att hantera många kontakter med chefer och våra medarbetare.
Vi tycker särskilt mycket om dig som:
• Har erfarenhet från utbildning och rekrytering, du får gärna ha varit arbetsledare eller personal/utbildare inom städning eller FM.
• Har erfarenhet och kunskap om städning ex. SRY/PRYL
• Är servicemedveten och trivs med att stötta chefer inom personalfrågor.
• Har vana från administrativt arbete och god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på svenska.
• Har gärna erfarenhet av att arbeta i mångkulturellt företag.
• Utbildning inom personaladministration.
Vi erbjuder dig
En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal ett aktivt hälsoarbete med bland annat friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarenöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.
Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta Per Karlsson, Operativ chef eller Björn Jönsson, Operativ chef på 08 - 18 12 00.
Varmt välkommen med din ansökan idag!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInspira AB
AdressInspira AB
Positionen 143
11541 Stockholm
KontorsadressPositionen 143
Jobbnummer 3692542
Observera att sista ansökningsdag har passerat.