Ansvarig för kontorsservice till Bliwa

Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund Bliwa söker nu sin nästa medarbetare till rollen som ansvarig för kontorsservice. Tjänsten är på heltid och beräknas starta i december alternativt januari. Du börjar som inhyrd konsult med avsikt att få tillsvidareanställning hos kund.

Bliwa är ett kapitalstarkt, kundägt försäkringsbolag som specialiserat sig på personriskförsäkringar för företag och organisationer. Bliwa erbjuder försäkringar för livet i form av ekonomisk trygghet vid olycksfall, sjukdom, dödsfall och arbetslöshet samt sjukvårdsförsäkring vid behov av vård. Bliwa är idag en ledande aktör inom personriskförsäkring. Bliwa har haft en genomsnittlig tillväxt på ca 20 procent de senaste 10 åren och kunderna utgörs av ett tiotal organisationer och många tusen företag däribland ett knappt 40-tal av Sveriges 100 största bolag.
Försäkringsbranschen i Sverige genomgår stora förändringar och Bliwa befinner sig mitt i en spännande tillväxtresa där kundcentrering och digitalisering möjliggör både nya marknadsplatser och effektivare processer. Läs mer om Bliwa på www.bliwa.se

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester och friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:
Som ansvarig för kontorsservice har man det övergripande ansvaret för att planera och genomföra uppgifterna som åligger kontorsservice. Detta innebär att ta emot och välkomna besökare, förbereda konferensrum inför möten, ta hand om inkommande och utgående post, diverse inköp samt se till att hela kontoret ser representativt ut. Det är du, som ansvarig för kontorsservice, fördelar arbetet inom kontorsservice/reception med din kollega. I rollen ingår också flera administrativa arbetsuppgifter, samt att vara behjälplig vid olika event som företaget anordnar, både interna och externa.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

• Planera och lägga upp löpande arbete inom kontorsservice/reception
• Administration kring matbeställningar, kontorsmaterial, utrymningslistor, prenumeration och städ
• Kontakt med leverantörer, såsom larmbolag, städ, massörer, etc
• Diverse inköp (gåvor vid firande, saker vi behöver i lokalen)
• Hantering av gemensam mailbox reception
• Nyanställningar (Praktikaliteter som inpasseringskort, rundvandring osv)
• Kontering av kontorsservicefakturor
• Uppdatera utrymningslistor
• Interna festgruppen
• Ansvara för hälsofrämjande aktiviteter på kontoret
• Avtalshantering


Din bakgrund:
Du ska ha erfarenhet från tidigare roller inom detta område, exempelvis Office Manager eller som kontorsansvarig. Du är van att gemensamt planera arbetet inom gruppen. En van användare av Office-paketet samt svenska och engelska, i både tal och skrift.

Som den serviceinriktade person du är, uppvisar du en positiv inställning och tar initiativ, planerar och samordnar ditt och din kollegas arbete. Du är en lugn och trygg person med god förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och effektivt. Du har helhetsperspektiv och kan prioritera din arbetsdag.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kontorsservice / kontorsansvarig / Office Manager


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-11-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-29
Ange följande referens när du ansöker: 995
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 08-54528307

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3789673

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: