Ansvarig för kontorsservice till Bliwa
Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Vår kund Bliwa söker nu sin nästa medarbetare till rollen som ansvarig för kontorsservice. Tjänsten är på heltid och beräknas starta i december alternativt januari. Du börjar som inhyrd konsult med avsikt att få tillsvidareanställning hos kund.
Bliwa är ett kapitalstarkt, kundägt försäkringsbolag som specialiserat sig på personriskförsäkringar för företag och organisationer. Bliwa erbjuder försäkringar för livet i form av ekonomisk trygghet vid olycksfall, sjukdom, dödsfall och arbetslöshet samt sjukvårdsförsäkring vid behov av vård. Bliwa är idag en ledande aktör inom personriskförsäkring. Bliwa har haft en genomsnittlig tillväxt på ca 20 procent de senaste 10 åren och kunderna utgörs av ett tiotal organisationer och många tusen företag däribland ett knappt 40-tal av Sveriges 100 största bolag.
Försäkringsbranschen i Sverige genomgår stora förändringar och Bliwa befinner sig mitt i en spännande tillväxtresa där kundcentrering och digitalisering möjliggör både nya marknadsplatser och effektivare processer. Läs mer om Bliwa på
www.bliwa.se Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester och friskvårdsbidrag.
Arbetsuppgifter:
Som ansvarig för kontorsservice har man det övergripande ansvaret för att planera och genomföra uppgifterna som åligger kontorsservice. Detta innebär att ta emot och välkomna besökare, förbereda konferensrum inför möten, ta hand om inkommande och utgående post, diverse inköp samt se till att hela kontoret ser representativt ut. Det är du, som ansvarig för kontorsservice, fördelar arbetet inom kontorsservice/reception med din kollega. I rollen ingår också flera administrativa arbetsuppgifter, samt att vara behjälplig vid olika event som företaget anordnar, både interna och externa.
Exempel på dina arbetsuppgifter:
• Planera och lägga upp löpande arbete inom kontorsservice/reception
• Administration kring matbeställningar, kontorsmaterial, utrymningslistor, prenumeration och städ
• Kontakt med leverantörer, såsom larmbolag, städ, massörer, etc
• Diverse inköp (gåvor vid firande, saker vi behöver i lokalen)
• Hantering av gemensam mailbox reception
• Nyanställningar (Praktikaliteter som inpasseringskort, rundvandring osv)
• Kontering av kontorsservicefakturor
• Uppdatera utrymningslistor
• Interna festgruppen
• Ansvara för hälsofrämjande aktiviteter på kontoret
• Avtalshantering
Din bakgrund:
Du ska ha erfarenhet från tidigare roller inom detta område, exempelvis Office Manager eller som kontorsansvarig. Du är van att gemensamt planera arbetet inom gruppen. En van användare av Office-paketet samt svenska och engelska, i både tal och skrift.
Som den serviceinriktade person du är, uppvisar du en positiv inställning och tar initiativ, planerar och samordnar ditt och din kollegas arbete. Du är en lugn och trygg person med god förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och effektivt. Du har helhetsperspektiv och kan prioritera din arbetsdag.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kontorsservice / kontorsansvarig / Office Manager
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-11-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-29
Ange följande referens när du ansöker: 995
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 08-54528307
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3789673
Observera att sista ansökningsdag har passerat.