Analyst, Product Surveillance
St. Jude Medical Systems AB Q&RA / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos St. Jude Medical Systems AB Q&RA i Uppsala Vi utökar vår Product Surveillance funktion och söker därför en Analyst, Product Surveillance. Vi söker främst dig som har några års arbetslivserfarenhet från medicinteknisk verksamhet, gärna inom reklamationshantering
Du kommer att bli Analyst, Product Surveillance och ha regelbunden kontakt med våra säljkontor, huvudkontoret i USA och andra interna avdelningar.
Som person är du analytisk, noggrann och strukturerad, det är även viktigt att du har god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta med många parallella ärenden. Vidare har du god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
Arbetsuppgifter och Ansvar
• Registrering och hantering av reklamationsärenden.
• Teknisk utredning av reklamationer
• Sammanställa kundsvar för reklamationer
Publiceringsdatum2012-10-02Kvalifikationer• Erfarenhet av medicintekniskt reglerad verksamhet (FDA, MDD etc.) är meriterande
• Erfarenhet av reklamationshantering är meriterande
• Goda kunskaper inom Microsoft Office-paketet.
• Engelska och svenska i tal och skrift.
För mer information om tjänsten, kontakta Fredrik Mirenborn, Manager, System & Surveillance,
fmirenborn@sjm.com eller Malin Hänsch, Sr. Product Surveillance Supervisor,
mhansch@sjm.comFör mer information om ansökan, kontakta Sofia Viberg, Sr. HR Business Partner,
sviberg@sjm.comAnsökan görs via
www.sjm.se senast 14 oktober 2012.
Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSt. Jude Medical Systems AB Q&RA
AdressSt. Jude Medical Systems AB Q&RA
Palmbladsgatan 12
75450 Uppsala
Jobbnummer 1355633
Observera att sista ansökningsdag har passerat.