Almia vårdbemanning söker ansvarsfull bemanningsassistent
Almia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Almia AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Almia är specialiserade på bemanning och rekrytering inom hälso- och sjukvården. Vi är det engagerade bemanningsföretaget som gör vårt yttersta för att du ska trivas på din arbetsplats. Utöver att hitta rätt uppdrag hjälper vi även till med bekvämligheter som kan behövas vid en jobbstart så som boende och transport. Vi tror på en rak och tydlig kommunikation och det viktigaste för oss är att du trivs. Vi erbjuder dig: - Din egen konsultchef - Förmånliga löner - Rekryteringsbonus - Försäkringar - Sjuklön - Personligt stöd och vägledning - Ett utbud av attraktiva och varierande uppdrag - Betald resa och boende vid längre uppdrag på annan ort* - Mingelträffar
Vem är du?
Du är strukturerad och välorganiserad med en förmåga att växla mellan olika typer av arbetsuppgifter. Som person är du bekväm med att ha telefon samt dator som arbetsredskap. Du har förmåga att ta egna initiativ och prioritera under högt tempo.
Du bidrar till en positiv atmosfär, är prestigelös och ansvarsfull. Du kan uttrycka dig väl i såväl tal som skrift.
I första hand kommer du vara ansvarig för:
Delar av kandidatprocessen
Referenstagning via telefon
Skapa arbetsannonser
Kundkontakt
Orderbekräftelser
Bemanning och rekryteringssystem
Schemakoordinering
Boka boende och resor för våra konsulter
Publiceringsdatum2020-01-27Övrig informationTjänsten är på 75-100% må-fre
Plats: Almias kontor i Stockholm
Lön: individuell/fast månadslön
Ansök genom att maila CV till
Cissi@almiabemanning.se Den här rollen passar dig som är ansvarsfull, problemlösande, utåtriktad samt tycker om att ta mycket eget ansvar.
Om tjänstenSom bemanningsassistent på Almia har du en viktig roll för vårt teams gemensamma målsättning och utveckling. Rollen ger dig utrymme för egna initiativ och utveckling. Du kommer arbeta med stora delar av rekryteringsprocessen, från annonsering till anställning. Du kommer även på sikt att ha en egen kund och kandidatkontakt, och vår ambition är att du ska få en långsiktig karriär hos oss.
Vilka är vi?
Almia är ett ungt företag som grundades 2016, det finns därför stora möjligheter att utvecklas och ta en större roll hos oss i framtiden.
Vi arbetar med rekrytering och bemanning av legitimerad sjukvårdspersonal och våra
kunder är landsting, kommuner samt privata vårdföretag. Vår vardag levs efter våra värdeord: Professionella - Familjära och Engagerade. Vi sitter i ljusa, härliga lokaler ett stenkast ifrån Östermalmstorg i Stockholm
Vi är ett gäng med mycket energi, kärlek och gemenskap! Vi söker vår nästa kollega och ser framemot din ansökan. Se gärna mer info om oss på vår hemsida
www.almiabemanning.se En rekrytering är alltid personlig för oss.
Vi lägger därför stor vikt vid hur du är som person. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kundkontakt och service.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Provanställning i 6 månader
ErsättningFast månadslön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAlmia AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "bemanningsassistent ".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Almia AB (org.nr 559058-4610),
http://www.almiabemanning.se Jobbnummer 5063918
Observera att sista ansökningsdag har passerat.