Affärsstöd- Administration och Service till Previa Helsingborg

AB Previa / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Previa i Helsingborg, Landskrona, Lund, Malmö, Hässleholm eller i hela Sverige

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 200 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se.

Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?
Vi söker dig som utifrån din profession kan vara ett stöd för företag, enskilda chefer, kontaktpersoner, enheten och anställda. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team.

Rollen som Affärsstöd - Administration och Service innebär att du ansvarar för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbeta med intern administration, svara på förfrågningar från kund, arbeta i Previas administrativa system och ansvara för rutiner avseende IT, telefoni och annan teknisk utrustning. I rollen ingår också att ansvar för telefonservice och svara på förfrågningar från kund. Du rapporterar till konsultchef.

Vi söker dig som trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är målmedveten, initiativrik, nyfiken samt affärsinriktad med lösningsfokus. Du är positiv, öppen och ser möjligheter. Du känner en stolthet och glädje i att arbeta med service såväl internt som externt. I rollen krävs en mycket god förmåga att kunna strukturera och samordna.

Publiceringsdatum
2019-11-15

Erfarenhet och utbildning
• Lägst gymnasieekonom
• Erfarenhet av att arbeta serviceinriktat
• Erfarenhet och vana av att arbeta med kundkontakter
• Mycket god IT-kunskap
• Erfarenhet av att jobba affärsmässigt och kunskaper om ekonomiska flöden och system i tjänsteorganisationer
• Erfarenhet av fakturering
• Erfarenhet av personalrapportering

Som Affärsstöd i Previa arbetar du som ambassadör av våra värderingar - värdeskapande, samspelande och modiga.

Vi erbjuder dig:

• Ett arbete i en av Sveriges viktigaste framtidsbranscher
• Trevliga, kompetenta kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• En tjänst med stora möjligheter inom ett företag i stark utveckling
• Sveriges bästa kunder, både inom privat och offentlig sektor

Övrigt: Vikariat med start februari 2020 och 12 månader framåt. Tjänstgöringsgrad 100%. Tjänsten kan innebära resor vilket innebär att du måste ha körkort och gärna tillgång till egen bil i tjänsten. Arbetstid helgfria vardagar 8-17.

Är du intresserad?
För frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Helen Norén på helen.noren@previa.se alternativt 042-289505.

Välkommen med din ansökan senast 2019-11-29.

Vi undanber oss kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Previa

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Previa (org.nr 556235-1907)

Arbetsplats
Previa

Jobbnummer
4958725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Previa

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Previa: