Affärsinriktad Gruppchef till Göteborg
Experis Sverige / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Bollebygd eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera servicefunktioner på kontor, i fastigheter, i produktionsanläggningar och i offentlig verksamhet.
Coor erbjuder all service, från lösningar inom administration, logistik, drift av personalmatsalar och instrumentkalibrering till hyresadministration, tekniska säkerhetslösningar och lokaloptimering. Deras främsta styrka ligger dock i att anpassa, utveckla och leda servicefunktioner på nya och effektivare sätt.
Placeringsort är Göteborg.
I denna rekrytering samarbetar vi med Experis som ingår i Manpower Group.
Publiceringsdatum2012-03-13Dina arbetsuppgifterI rollen som Gruppchef har du ansvaret för serviceleveranserna till ett antal kunder. Kunderna finns på ett par orter i Västsverige, Göteborg och Jönköping samt Huskvarna.
Du har fullt personalansvar och förväntas att på en coachande sätt leda en personalgrupp om 10 personer. Personalgruppens kompetensbredd och erfarenheter är i dagsläget inom fastighetsservice.
På ett professionellt och affärsinriktat sätt utvecklar du frågor och förbättringspunkter tillsammans med kunderna samt att underhåller och utvecklar kundrelationen.
Det är ditt ansvar att säkerställa leveranser till kunderna utifrån avtalen.
Du har dessutom kostnadsansvar samt ansvar för uppföljning och planering. Ambitionen är att utveckla och leverera fler tjänster till befintliga och nya kunder.
Vem är du?
Vi söker dig med några års erfarenhet från ledande befattning med personalansvar och erfarenhet från fastighetsservice eller liknande. Teknisk förståelse och processtänkande kommer att underlätta arbetet.
Som person har du ett stort affärsmannaskap med tyngdpunkt på förståelse samt erfarenhet av vad som är viktigt för kunden och relationen och förmåga att göra rätt prioriteringar. Vi tror att du har både mod och erfarenhet att våga utmana kunderna ibland.
Du tycker om utveckling och utmaningar, är smidig och social samt stresstålig. Trots din entreprenörsanda är du strukturerad och ordningsam.
Vi önskar att du har viss erfarenhet av arbete med ekonomi och budget samt förståelse för hur ekonomin påverkar ett resultat.
Du är också duktig på Officepaketet och har gärna erfarenhet av Maximo sedan tidigare eller annat verksamhetssystem.
Det är ett krav att du talar och skriver svenska obehindrat samt har B-körkort.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat och uppdaterat CV. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Denise Wiberg på Experis via telefon: 0703-77 44 02. Under vecka 13 kan jag inte besvara några frågor om tjänsten pga ledighet. Urval kan komma att ske löpande men vi vill ha din ansökan senast den 1 april 2012. Välkommen med din ansökan.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDenise Wiberg, 031-61 72 50
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1184386
Observera att sista ansökningsdag har passerat.