Affärsdriven VD-assistent till kirurgklinik i Helsingborg
Oddwork Sweden AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Helsingborg,
Landskrona,
Eslöv,
Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Oddwork söker nu en affärsdriven VD-assistent med marknadsföringskunskap till en plastikkirurgklinik i Helsingborg.
Det är en ny modern klinik som alltid har det personliga bemötandet i fokus! De erbjuder förstklassig och högkvalitativ kirurgi för alla som vill förändra sitt yttre, oavsett orsak. Klinikens personal har stor samlad erfarenhet av plastikkirurgi och andra estetiska behandlingar och är kända för mycket goda operationsresultat och nöjda kunder. Nu händer det mycket inom bolaget och de står inför en expansiv fas. Därför söker de en VD-assistent som kan vara med och utveckla verksamheten!
Om tjänsten som VD-assistent
I rollen som VD-assistent kommer du ansvara för att den dagliga driften av verksamheten med målet att driva bolaget mot uppsatta verksamhetsmål. Du ansvarar för att effektivisera arbetet genom att skapa nya processer och strukturer med fokus på service, marknadsföring och affärsskapande. Detta gör att du som VD-assistent har en nyckelroll för bolagets fortsatta utveckling. Området för marknadsföring är en viktig del i tjänsten och innefattar ansvar för att skapa reklam, PR och att aktivera bolaget i sociala medier.
Rollen är med andra ord mycket bred och innebär ett stort ansvar med varierade arbetsdagar. Du ges möjligheten att växa både som person och i din professionella roll.
Vi söker dig som...
• är en skarp person som drivs av att arbeta med verksamhetseffektivisering och affärsutveckling. Du inser betydelsen av att ha en central roll i en händelserik arbetsmiljö och har förmåga att arbeta strukturerat även då tempot blir högt. Du har hög social kompetens, är självgående och kommunicerar rakt, ärligt och professionellt.
Rollen kräver att du är flexibel inför olika sorters arbetsuppgifter och att du lösningsorienterat tar dig an de uppgifter som behöver hanteras för bolagets bästa. Vi ser att du har ett par års arbetserfarenhet och har grundläggande kunskap inom marknadsföring, PR och sociala medier. Tjänsten passar dig som strävar efter en långsiktig utvecklingsmöjlighet där du ges utrymme att växa och utvecklas tillsammans med bolaget.
Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Oddworks kund.
Vad bolaget erbjuder dig
Kliniken erbjuder dig en bred och betydelsefull roll i ett bolag som står inför en spännande och expansiv fas. Ditt affärsdriv och din vilja att vara med och ta bolaget till nya höjder välkomnas varmt! Du kommer att arbeta heltid med fast lön.
START: Omgående
PLATS: Helsingborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jacob Borre,
jacob@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-05-05
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
Publiceringsdatum2016-04-05ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2763083
Observera att sista ansökningsdag har passerat.