Affärsdriven Rekryterare
Bemannia Executive AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Executive AB i Stockholm,
Huddinge,
Vaxholm,
Ekerö,
Uppsala eller i
hela Sverige Bemannia Executive AB ingår i Bemannia Group. Vi tillhandhåller och erbjuder våra kunder tjänster inom rekrytering, search, executive search och headhunting samt utbildningar inom ledarskap. Våra kunder finns både i privata och offentliga sektorn. Bemannia Executive är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen har varit verksam i branschen i 30 år. Vi arbetar med ledorden kvalité, kompetens och personligt engagemang.
Affärsdriven Rekryterare
Vi är ett mindre företag under stark tillväxt med professionella, kompetenta och engagerade medarbetare och med ett stort nätverk. Vi söker en erfaren rekryterare som brinner för sitt arbete och som har höga ambitioner och målsättningar och som vill nå nya mål här i livet. Miljön är mellan varven snabb och dynamisk och du kommer ibland att ha många bollar i luften men du kommer att arbeta i frihet under ansvar.
Publiceringsdatum2013-11-03ArbetsuppgifterDu kommer i huvudsak att rekrytera specialister och chefer inom olika funktioner både högt som lågt till våra kunder som finns i både offentliga som privata sektorn.
I rollen som rekryterare kommer du att driva och vara ansvarig för dina egna rekryteringsprocesser och uppdrag från ax till limpa. Vi arbetar dock alltid minst 2 tillsammans i varje rekryteringsuppdrag så du kommer att arbeta nära tillsammans med en kollega för att kvalitetssäkra våra uppdrag.
Din utbildning och din erfarenhet:
Vi kräver att du har en relevant akademisk examen och några års erfarenhet av kvalificerat rekryteringsarbete på många olika nivåer och inom olika områden. Du är en van användare av Officepaketet och du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift både i det engelska som i det svenska språket. Om du är en certifierad testanvändare är detta meriterande, i annat fall löser vi det då vi är ett företag som satsar på våra medarbetare.
Dina personliga egenskaper:
Vi tror att du har flera års erfarenhet inom B2B försäljning med koll på rekryteringsprocessen, och du drivs av att göra lönsamma affärer samt att leverera med hög kvalité. Framför allt tror vi att du vill utvecklas på ett expansivt bolag. Som person är du driven, resultatinriktad och målmedveten. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i ett högt tempo då du kommer att ha flertalet rekryteringsprocesser igång parallellt. Vi letar efter dig som är en duktig affärsorienterad relationsskapare som kan fatta snabba beslut och göra professionella personbedömningar via telefon. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du är strukturerad, driven och har en problemlösningsorienterad attityd.
Vi söker dig som är kvalitetsmedveten, målfokuserad, resultat-, service- och tävlingsinriktad och som drivs av att prestera och leverera med gott resultat. Du är noggrann, kommunikativ och social och du ser till att dina deadlines hålls enligt tidsplan. Det är mycket viktigt att du är affärsmässig och professionell i din yrkesroll.
Ansökan till tjänsten:
Känns denna tjänst spännande och utmanande så söker du tjänsten genom att skicka in din ansökan innehållande CV samt personligt brev till
rekrytering@bemannia.seVi tillämpar löpande urval och vill därför gärna ha din ansökan redan idag.
Märk din ansökan med ref.nr: ?10079 Rekryterare"
Frågor om tjänsten besvaras på telefon av Annika Englund, 08-84 53 00
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@bemannia.seFöretagBemannia Executive AB
AdressBemannia Executive AB
SVEAVÄGEN 155
11346 STOCKHOLM
KontorsadressSVEAVÄGEN 155
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-845300
Jobbnummer 1692668
Observera att sista ansökningsdag har passerat.