Administratör till vår kund i Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
2024-09-20


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-09-20

Om tjänsten
Är du en organiserad och serviceinriktad person med ett öga för detaljer? Vill du vara navet som får arbetsplatsen att fungera smidigt varje dag? Vi söker nu en engagerad administratör som brinner för att hålla ordning och underlätta för både kunder och kollegor.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Arbetet som administratör är varierande men dagliga arbetsuppgifter kan innefatta:

• Hantering av faktureringsförberedelse
• Krediteringar
• Dokumenthantering
• Möteskoordinering
• Inköp till kontoret
• Besvara supportfrågor

Utöver detta kommer du, tillsammans med dina kollegor i teamet, se till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Hela företaget präglas av kundfokus och lagarbete.

Kvalifikationer
Tjänsten som administratör passar dig som trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.

Utöver detta ser vi att du har:

• Erfarenhet av att arbeta med service och liknande tjänster
• Goda administrativa kunskaper i system som Officepaketet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8912822

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: