Administratör till Tingent!

Tingent AB publ / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tingent AB publ i Stockholm

Som Business Support kommer du att få hålla ordning och reda på det mesta som har med siffror och processer att göra. Vi har växt från att omsätta 0 - 100 MSEK under endast 3 år och som du ser på siffrorna finns det väldigt mycket du kan hjälpa till med för att vi ska kunna fortsätta växa minst lika snabbt.

Du kommer att bli den första anställda i vårt backoffice och du kommer arbeta tillsammans med Andreas, som också kommer att hjälpa dig att lyckas i rollen. Visst har vi processer och rutiner på plats idag, men vi tror att du är en person som har idéer på hur vi kan bli ännu bättre och snabbare i framtiden.

DITT PRIMÄRA UPPDRAG KOMMER ATT VARA ATT:

• Ansvara för tidrapportering och fakturering för konsulter ute på uppdrag

• Administrera avtal och löpande hålla koll på när dessa ska uppdateras och/eller förlängas

• Arbeta fram och synliggöra nyckeltal i organisationen

• Ansvara för NKI mot kunder och konsulter

Det kommer finnas stora möjligheter för dig att få vara med och utforma rollen och de olika processerna som finns; t.ex. inom ekonomi- och fakturering processerna. På sikt kommer det även finnas goda möjligheter att vara med och vidareutveckla rollen ännu mer, då vi kommer fortsätta att växa.

Idag har vi långt över 100 aktiva konsulter som har fått sina uppdrag via Tingent. Detta innebär en hel del avtal, tidrapporter som ska samlas in och godkännas varje månad samt många fakturor som ska skickas. Med det sagt bör du vara vara noggrann och strukturerad som person för att trivas i rollen. Vidare tror vi också att du är en person som tycker om att effektivisera processer samt gillar att arbeta med siffror och statistik.

Vi tror även att tjänsten passar dig som är i början av din karriär och söker en arbetsplats där du tillsammans med bolaget formar din roll. Du har en god känsla för service och är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs!

FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN TROR VI ATT DU HAR

• En relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis inom ekonomi eller administration

• En god datorvana och tidigare arbetat i Excel

• Minst 1 års erfarenhet från en liknande tjänst

• Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då dessa två språken används i kontakt med både konsulter och kunder.

Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande roll i en snabbväxande startup och/eller arbetat med nyckeltal eller NKI.

Du kommer bli uppskattad hos oss för att du tar mycket eget ansvar och egna initiativ. Eftersom rollen inte finns idag och ett nytt team ska byggas upp tror vi att du är en person som gillar att ha mycket ansvar och frihet. Här får du möjlighet att komma in i ett tidigt skede och verkligen vara med och påverka!

Vi är en snabbväxande konsult-förmedlare inom tech. Vår uppgift är att säkerställa att våra kunder får in rätt konsult i rätt tid. Vi tycker att vi gör det bäst genom att vara personliga och lära känna våra kunder och konsulter. Vi är nyfikna och engagerade och vi är stolta över det förtroende vi får, och det arbete vi gör. Vi har kontor i centrala Stockholm i närheten av Hötorgets T-bana. Du kommer att välkomnas till ett gäng med höga mål och ambitioner som gillar att ha kul på jobbet. Vi missar aldrig ett tillfälle att fira varandras framgångar!

Publiceringsdatum
2018-08-15

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-03
Ange följande referens när du ansöker: Administratör

Kontakt
Amanda Melbe-Nyberg amanda@tingent.se

Företag
Tingent AB publ

Adress
Tingent AB publ
Regeringsgatan 74 4TR
11139 Stockholm

Kontorsadress
Regeringsgatan 74 4TR

Jobbnummer
4292209

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tingent AB publ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tingent AB publ: