Administratör till Skanskas Huvudkontor, Stockholm!

Manpower AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Ledigt jobb som Administratör till Skanskas huvudkontor!

Vi söker nu dig som vill arbeta som administratör på Skanska Huvudkontor på Kungsholmen i Stockholm!

I rollen som administratör hos Skanska kommer du arbeta med att anpassa information in till ett nytt datasystem. Du kommer att tillhöra inköpsavdelningen och ansvara för indirekta inköp. Dina uppgifter kommer bestå av att planera, följa upp och stödja kategoriansvariga med avtal och annan information i inköpssystem. I rollen kommer du även agera stöd till leverantörer i genomförandet av data kvalitet och förkvalificering, vilket kräver både god pedagogik samt förståelse för lag- och krav på leverantörer. Du ska du ha god kommunikation med dina medarbetare för att kunna agera support där det behövs.

Detta är ett konsultuppdrag. Du bli anställd av Manpower och uthyrd till Skanska under perioden. Uppdraget är på heltid med start omgående och förväntas pågå under minst 6 månader med goda chanser till förlängning.

Är du vår nästa administratör?
Vi ser att du som söker har goda IT-kunskaper och kan hantera både Excel och Powerpoint. Om du har arbetat i Oracle Fusion tidigare är detta meriterande då Skanska får det som nytt system inom kort. Du hanterar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift och har en god kommunikativ förmåga. Eftergymnasial utbildning eller erfarenhet inom inköp- och/eller logistik är inget krav men meriterande.

Som person är du social med en pedagogisk förmåga att förklara saker. I ditt arbetssätt är du serviceinriktad och jobbar självgående. Du tycker om att ta ansvar och driva uppgifter framåt. Du är analytisk med en känsla över vad som behöver prioriteras och kan anpassa arbetsuppgifter efter deadlines. Då rollen kan komma att förändras något är du både flexibel och förändringsbenägen.

Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Vill du veta mer?
Urval och presentationen till kunden kommer ske löpande, så ansök idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexandra Nordeborg på

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Publiceringsdatum
2017-12-20

Ersättning
11181kr - 12181kr per annum

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-04
Ange följande referens när du ansöker: 35679
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Nordeborg alnord@manpower.se 040- 6606322

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
11181
11181 0180

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3864686

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: