Administratör till säljavdelning
Kontorsfixarna Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Kontorsfixarna Skandinavien AB
Publiceringsdatum2011-05-18Om företagetFör kunds räkning söker vi just nu en administratör för uppdrag på ca 3 månader. Kunden är ett internationellt företag som bland annat arbetar med certifieringar av elektriska och tekniska produkter. Deras kontor är beläget i Kista i trevliga lokaler.
Dina arbetsuppgifterSom administratör på företagets säljavdelning kommer du att assistera och ge underlag till säljarna i deras arbete. Arbetsuppgifterna innebär att du kommer att skapa offerter, göra uppföljning av offerter samt kontakt med kunder. Vidare kommer du attt bistå med teknisk produktinformation till säljarna genom att hålla god kontakt med företagets tekniska ingenjörer. Arbetet är främst administratrivt med mycket kontakter både internt och externt.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av administration och gärna av säljfokuserat arbete. Då arbetet innebär mycket kommunikation och dokumentation är goda språkkunskaper i svenska och engelska ett krav i så väl tal som skrift. Som person ser vi att du är social, driven och ordningssam. Vidare är du ansvarstagande och nyfiken. Du har lätt för kommunikation och samarbete och du trivs i ett administrativt och kundnära arbete.
Övrig informationLåter detta intressant? Skicka in din ansökan idag då urval sker löpande.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-05
Ange följande referens när du ansöker: 377
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnette Ahlford, 08-663 99 00
FöretagKontorsfixarna Skandinavien AB
AdressKontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
Jobbnummer 937450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.