Administratör till psykiatrin Sollefteå
Region Västernorrland / Administratörsjobb / Sollefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollefteå,
Kramfors,
Ragunda,
Mark,
Härnösand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Västernorrland i Sollefteå,
Kramfors,
Härnösand,
Örnsköldsvik,
Timrå eller i
hela Sverige Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling.
Specialistvården ansvarar för den specialiserade vården i länet. Förvaltningen är organiserad i ett antal länsverksamheter utifrån olika medicinska specialiteter. Våra sjukhusorter är Sundsvall, Sollefteå och Örnsköldsvik.
Den vuxenpsykiatriska länskliniken i Västernorrlands län har tre utbudspunkter, Sundsvall/Härnösand, Örnsköldsvik och Kramfors/Sollefteå. Det finns 7 psykiatriska vårdavdelningar och 9 psykiatriska öppenvårdsmottagningar i Västernorrland län.
Vi söker nu en administratör med placeringsort Sollefteå eller Kramfors.
•
Du kommer att vara direkt underställd verksamhetschefen för länsverksamhet Psykiatri och kommer att ingå i klinikens ledningsgrupp. Resor ingår i tjänsten. Du har ett nära samarbete med läkarchef, verksamhetschef och de båda administratörerna i Sundsvall och Örnsköldsvik.
Du kommer bistå verksamhetschef och klinikledningen med administrativa uppgifter så som:
• Schemaläggning och planering av hyrläkarbemanning vid mottagningarna i Kramfors och Sollefteå
• Informera om våra mottagningar och planera introduktionsveckan för AT-läkare
• Schemaläggning i Cross och en del övrig personaladministration av läkare
• Statistikuttag ur Cross
• Fakturagranskning i systemet Proceedo
• Oktavadministratör
• MedSpeech-administratör
• NCS-Cross
• Delta i möten och föra anteckningar
• I övrigt vara verksamhetschefen behjälplig med diverse administrativt arbete
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning med en inriktning som arbetsgivaren bedömer som relevant för uppdraget samt god datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av en samordnande och administrativ roll samt schemaplanering inom hälso- och sjukvård. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i Heroma men utbildning kommer också att tillhandahållas. Kunskap om arbetstidslagen (ATL) är även det meriterande.
Som person har du lätt för att skapa goda relationer och har en helhetssyn på verksamheten. Du är ansvarstagande, arbetar självständigt och strukturerat. Andra viktiga egenskaper är att du kan tar egna initiativ och vara flexibel. Det är även viktigt att du kan formulera dig i tal och skrift och kan kommunicera på ett tydligt sätt.
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning Tillträde enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-01-23ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-13
Ange följande referens när du ansöker: 13:2019:57
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Mårtensson
kristina.martensson@rvn.se +4660181625
FöretagRegion Västernorrland
AdressRegion Västernorrland
Storgatan 1
87185 Härnösand
KontorsadressSe hemsida
Jobbnummer 4571174
Observera att sista ansökningsdag har passerat.