Administratör till omgående konsultuppdrag

SJR in Sweden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi en strukturerad och serviceinriktad person som trivs med administrativa arbetsuppgifter och många kontaktytor.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid under minst tre månader med start omgående. Vår kund har sitt kontor på Ringön och arbetstiderna är 7-16 på vardagar.

Publiceringsdatum
2025-07-04

Om tjänsten
Som administratör kommer du vara spindeln i nätet i den dagliga verksamheten och ha en bred roll med olika uppgifter. I receptionen kommer du att vara första kontakt för både medarbetare och externa besökare och har ansvar för att ge ett professionellt och välkomnande bemötande. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

• Ta emot inkommande samtal
• Administration i system kring olika uppdrag
• Organisera och hantera dokumentation
• Ansvara för hantering och beställning av ID06 och passerkort
• Beställa frukost, fika och diverse kontorsmaterial
• Vara kontaktperson gentemot externa leverantörer
• Ge administrativt stöd till interna avdelningar

Lämplig bakgrund
Till den här rollen söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är noggrann, ansvarstagande och självgående, har ett naturligt servicetänk i det du gör och har god förmåga att ta egna initiativ.

Du behöver behärska svenska flytande i tal och skrift samt ha goda kunskaper i Officeprogrammen.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på sofia.erikson@sjr.se Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_interim__natur_annons-65-1.png

Ersättning
Fast l?n

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1401".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
SJR in Sweden AB (org.nr 556652-3980), http://www.sjr.se/

Kontakt
Sofia Erikson
sofia.erikson@sjr.se
+46 70 471 59 07

Jobbnummer
9417648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Sweden AB: