Administratör till myndighet med miljötänk

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du noggrann och har fallenhet för administrativa arbetsuppgifter? Har du ett servicetänk där du anstränger dig för att leverera de bästa lösningarna? Då är du rätt person för oss!

Perido söker en administratör till vår kund, en statlig myndighet som bland annat jobbar med att förbättra Sveriges miljö. Organisationens lokaler är placerade strax norr om centrala Stockholm.

I rollen som administratör kommer du att tillhöra kunds avdelning för utveckling och lagstiftning. Här kommer du att vara stöd till avdelningens fyra enhetschefer och deras medarbetare. Arbetsuppgifterna som administratör för avdelningen består framför allt i att sköta mötesbokningar och kalenderfrågor i Outlook, sköta hotell-, rese- och konferensbokningar samt att administrera möten och seminarier. Detta kan innebära att du ordnar med lokal, fika, mat samt har den övergripande kontakten med ansvariga personer. Vidare kommer du stötta verksamheten med vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter såsom kopiering, svara i telefon, ta emot besökare samt göra sammanställningar från möten.

I arbetet har du en god känsla för service, stor integritet och fallenhet för administration. Vi ser att du är en noggrann person som gillar att strukturera och planera, är självgående och har förmåga att hjälpa andra i det dagliga arbetet. Du är bekväm med att hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt. Det är viktigt att du känner dig bekväm med det engelska språket då myndigheten har många utländska besökare. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-09-13

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i MS-Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Tidigare arbetat i offentlig verksamhet

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med start omgående och 3 månader framåt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14156JS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är
tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14156JS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 14156JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
3046733

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: