Administratör till Kundteam - Installation Services
InfoCare Service AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-02-18Om företagetInfoCare Installation Services är ledande inom installation- och servicetjänster i Sverige och Norge, och har ca 40 egna anställda. Våra mer än 200 underkontrakterade tekniker över hela Sverige utför mer än 2000 uppdrag varje månad inom satellit-tv, värmepumpar och annan elektronisk utrustning. Vi har stor efterfrågan på våra tjänster, en stark tillväxt, och en ambition att fortsätta utveckla verksamheten och behålla vår ledande position på marknaden.
Nu söker vi en ny medarbetare för att stärka upp vårt Kundteam. Kundteamet ansvarar för leveransen av tjänsterna till våra kunder, både uppdragsgivare och slutkunder, med fokus på lönsamhet, leveranstid och kvalitét.
Dina arbetsuppgifterSom administratör ansvarar du för att stärka kvalitén på existerande kundavtal, detta genom att följa upp KPI:er och säkerställa att vi levererar enligt avtal, men även genom att identifiera tillvägagångssätt för att förbättra leveransen mot kunden. Du kommer även arbeta med att driva igenom förbättringar i orderflöden och i hanteringen av reklamations- och problemärenden, samt säkerställa att den löpande kommunikationen med kunderna, inkluderat fakturering och rapportering mot kunden, görs i enlighet med avtal.
Du kommer att vara delaktig i arbetet med att stärka lönsamheten på existerande och nya kundavtal, detta t ex genom att analysera statistik av utförda tjänster samt genom delaktighet i implementering av nya avtal.
Du förväntas bidra till att effektivisera och förbättra kvalitén i det operationella arbetet, detta genom att t ex identifiera tidskrävande arbetsuppgifter och icke kostnadseffektiva tillvägagångssätt.
Utöver detta ingår även den dagliga ärendehanteringen samt att besvara kundönskemål på telefon och mejl och fakturering/kundrapportering. Placeringsort är Stockholm, Bromma.
Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av att ta kundansvar med fokus på uppföljning av SLA/kvalitét, kontroll på lönsamhet samt proaktivt förbättringsarbete
• Erfarenhet av hantering av löpande arbetsuppgifter som t ex fakturering, uppföljning, kontrollarbete, etc.
• Erfarenhet av att ta kommersiellt ansvar
• Erfarenhet av kundbemötande/service
• Du är van med att arbeta i de vanliga Office-paketen (speciellt Excel)
• God förmåga att kommunicera i såväl tal som skrift (Svenska)
Dina personliga egenskaper• Driftig, målinriktad och engagerad med viljan om att få saker genomförda
• Du är lösningsorienterad och hittar effektiva sätt att hantera problem som uppstår
• Du har lätt för dig att skapa goda relationer och att sätta dig in i kundens behov samt erbjuda passande lösningar
• Du är duktig på att hantera stressade situationer samt är strukturerad i ditt arbete
• Du är lyhörd och har en stor önskan om att göra kunden nöjd
• Du är självgående och kan enkelt sätta dig in i nya arbetsuppgifter
Vi erbjuder
• Intressanta och utmanande arbetsuppgifter
• Möjligheten att vara med och bidra till utvecklingen av vår verksamhet i Sverige
• Ett företag med bra struktur, ordnade processer och arbetssätt
• Möjligheten att vara en del av ett spännande företag med stor tro på tillväxt och en bra grupp människor som har stort fokus på resultat men även på att trivas på jobbet
Låter detta intressant, och tror du att du passar in i rollen? Skicka då din ansökan idag. Intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-17
Ange följande referens när du ansöker: 82/66
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktInfocare
infocare_mail@luceosolutions.comFöretagInfoCare Service AB
AdressInfoCare Service AB
16867
16867 0180
KontorsadressKarlsbodavägen 39
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2678955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.