Administratör till kund söder om Stockholm!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Har du administrativ erfarenhet och gillar att ha många bollar i luften? Då har vi på Adecco Office&HR uppdraget för dig med start omgående hos vår kund söder om Stockholm!
Hur ser din arbetsdag ut?
Rollen som administratör hos vår kund kommer ge dig en varierande arbetsdag. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att registrera ordrar, leveransbevaka dessa till kund, vara behjälplig med kreditering och debitering av fakturor samt att du kommer att lägga upp artiklar i företagets affärssystem.
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av att arbeta med administration kommer snabbt att komma in i rollen. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har erfarenhet av att arbeta i affärssystem sedan tidigare t.e.x. SAP. Då kunden arbetar mot internationella kunder ser vi att dina kunskaper i engelska är goda i tal som i skrift.
Du gillar att ge service och har lätt för att prioritera i ditt arbete. Det är också viktigt att du känner dig bekväm med att prata och hjälpa kunder via telefon. Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och kommer att tillsättas omgående och förväntas pågå till augusti 2016. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-04-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2806750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.