Administratör till kund på Torsvik
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Jönköping
2021-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till kund på Torsvik" (publicerad 2021-08-03) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-03-23Om tjänstenSom administratör kommer dina huvudsakliga uppgifter vara orderhantering och skicka rapporter samt prisberäkning av godsets volym. Du kommer även ansvara för krediteringar och kontroller av kvittenser. I dina arbetsuppgifter ingår det även att lägga upp nya kunder.
Arbetet är förlagt dagtid med upplärning start omgående.
I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Orderhantering och rapporter
• Prisberäkningar
• Övriga administrativa uppgifter som krediteringar och kontroll av kvittenser
Tjänsten är ett vikariat på 1 år. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista angivna datum.
Om dig
Vi söker dig som vill arbeta inom transportbranschen där du kommer ha en viktig roll som administratör. I din roll kommer dina uppgifter vara orderhantering och skicka rapporter samt prisberäkning av godsets volym. Du kommer också ansvara för krediteringar och kontroller av kvittenser. För att klara av uppdraget behöver du ha goda kunskaper i Office-paketet framförallt Excel.
Har du tidigare erfarenheter inom transportbranschen ser vi det som mycket meriterande.
Vidare ser vi att du som söker gillar att arbeta i en grupp där det är högt till tak. Du ska ha ett logiskt tänkande, vara flexibel och att vara serviceminded är givet för dig.
Viktigt för tjänsten är:
• Datavana med goda kunskaper i Office-paketet
• Det är en stor fördel om man har kunskaper om samt tidigare erfarenheter inom transportbranschen
• Svenska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Tobias Plym:
tobias.plym@adecco.se eller via telefon: 073 684 78 20 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34214".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5646726
Observera att sista ansökningsdag har passerat.