Administratör till kund i Kristianstad
Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-07ArbetsuppgifterTill en av våra kunder i Kristianstad är vi nu i behov av en Administratör. Vår kund är ett kommunalt aktiebolag varför vi vill att du har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter inom offentlig verksamhet.
Du kommer att ansvara för diarieföring och arkivhantering. Idag pågår arbetet med att byta system, arbetet har inletts och du kommer att vara en viktig länk i den fortsatta implementeringen. Vi ser att du tar ett ansvar i detta arbete samt är organisationen behjälplig med att föra över dokument till det nya dokumenthanteringssystemet. Förutom ovan så kommer du att ha flera andra arbetsuppgifter så som post- och pakethantering, utskick av styrelsehandlingar, beställning av kontorsmaterial och visitkort. Du kommer att vara en viktig intern resurs som ser till att serva arbetskollegor med allt ifrån bokning av resor till diverse beställningar i samband med sammanträden och gemensamma personalaktiviteter. Du ser också över olika avtal, konterar fakturor och kontrollerar inköpskostnader.
ProfilVi vill att du ska vara insatt i vad offentlighetsprincipen innebär och därför är det ett krav att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig verksamhet. Det är också ett krav att du har tidigare erfarenhet från diariesystem. Det är klart meriterande om du har kunskap om och förståelse för processerna kring anbuds- och avtalsförfaranden. Har du även förståelse för och kompetens inom dokumenthanteringssystem och av dokumenthanteringsplaner är även detta meriterande. Hos vår kund använder man SharePoint som plattform. Du är en van användare av Officepaketet.
Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Till denna breda och varierade tjänst är ditt driv och din initiativförmåga av stor vikt. Du är noggrann i ditt administrativa arbete och du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Att du är prestigelös och flexibel är en förutsättning för att trivas samt att du tycker om att ge service.
Sista ansökningsdag
Väcker ovan information ditt intresse ser vi mycket fram emot din ansökan. Sista ansökningsdag är den 11/10 enligt nedan.
Om företagetMaxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering riktat mot teknik, IT och industri. Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på sju orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen ca 350 konsulter ute på uppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3957
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Hulte 0447814480
therese.hulte@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Lilla Torg, Cardelssgatan 13
29131 Kristianstad
KontorsadressLilla Torg, Cardelssgatan 13, Kristianstad
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2468245
Observera att sista ansökningsdag har passerat.