Administratör till Helsingborg - omgående # jobbjustnu
Standby Workteam AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Standby Workteam AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Administratör till Helsingborg - omgående
Till en av våra trevliga kunder i södra Helsingborg letar vi efter en tillfällig administratör för att avlasta order/kundtjänst- och ekonomiavdelningen.
Arbetsuppgifter bl.a.:
ta emot inkommande samtal, växel och mejl
planering, orderläggning, leveransdokumentering, fakturering
planering och bokning av transporter
planering och uppföljning av inleveranser järnväg
skanna och kontera leverantörsfakturor
övrigt förekommande administration
Publiceringsdatum2020-04-21KvalifikationerVi ser gärna att du har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet från Officepaketet samt god datorvana är ett krav och har du även jobbat med affärssystemet Dynamics 365 Business Central är det en stor fördel.
Vem är du?
Du har kundvana och god känsla för service. Du är noggrann, organiserad och tar ansvar. Du har lätt för att jobba självständigt och fatta egna beslut, men fungerar även bra i team. Du är lugn och presterar bra även i pressade situationer.
Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt och kan arbeta över sommaren, eventuellt en bit in på hösten. Omfattning på tjänsten kan diskuteras.
Vi rekryterar löpande och du är välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin på 0733 - 763 988.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStandby Workteam AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Standby Workteam AB (org.nr 556600-5475)
252 32 HELSINGBORG
Jobbnummer 5198309
Observera att sista ansökningsdag har passerat.