Administratör till Göteborg
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Om uppdraget
Vi söker nu efter en Administratör till vår kund, en myndighet i Göteborg. Konsultuppdraget är på två år med start i början på oktober 2022 tom december 2024.
Sysselsättningsgrad: Heltid
Publiceringsdatum2022-08-18Arbetsuppgifter Sköta administrativa rutiner
Planera och samordna möten och konferenser
Arbeta utifrån fastlagda rutiner
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m. (Samrådshandlingar/kommunikation)
Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
Göra enklare beräkningar och diagram (Hantering samråd/remissvar)
Sammanställningar och kategorisering av relativt omfattande dokument, underlag och data.
Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
Utföra reseplanering, boka konferenser
Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
Projektplanering och uppföljning av projekt
Skriva protokoll och andra dokument inklusive rapporter efter anvisningar om sakinnehåll.
Granskning och korrekturläsning
Kvalifikationer• Goda kunskaper om programmen MS Office, specifikt Excel
• Minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Tidigare arbetat med MS Office, specifikt Excel i minst ett år
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska; tala, läsa och skriva
• Godkänd gymnasieutbildning
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg,
sofia.sundberg@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se 08-84 53 00 Jobbnummer 6894439
Observera att sista ansökningsdag har passerat.