Administratör till Göteborg

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Om uppdraget

Vi söker nu efter en Administratör till vår kund, en myndighet i Göteborg. Konsultuppdraget är på två år med start i början på oktober 2022 tom december 2024.
Sysselsättningsgrad: Heltid

Publiceringsdatum
2022-08-18

Arbetsuppgifter
Sköta administrativa rutiner
Planera och samordna möten och konferenser
Arbeta utifrån fastlagda rutiner
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m. (Samrådshandlingar/kommunikation)
Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
Göra enklare beräkningar och diagram (Hantering samråd/remissvar)
Sammanställningar och kategorisering av relativt omfattande dokument, underlag och data.
Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
Utföra reseplanering, boka konferenser
Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
Projektplanering och uppföljning av projekt
Skriva protokoll och andra dokument inklusive rapporter efter anvisningar om sakinnehåll.
Granskning och korrekturläsning

Kvalifikationer
• Goda kunskaper om programmen MS Office, specifikt Excel
• Minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Tidigare arbetat med MS Office, specifikt Excel i minst ett år

• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska; tala, läsa och skriva
• Godkänd gymnasieutbildning

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg, sofia.sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se
08-84 53 00

Jobbnummer
6894439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: