Administratör till global modejätte

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör för ett längre uppdrag till vår kund. Med butiker över hela modevärlden har de etablerat sig på den internationella modemarknaden och beskrivs som en attraktiv och spännande arbetsgivare. I denna tjänst kommer du att arbeta på deras huvudkontor beläget mitt i centrala Stockholm.

I rollen som administratör kommer du att avlasta kunden som i nuläget är i mitten av ett övergångsprojekt för en ny stor IT-lösning. Dina uppgifter kommer vara att sköta all administration när det kommer till att lägga upp och ta bort användare samt se till att alla har rätt behörighet för systemet. De har redan implementerat systemet till över 2000 butiker och fler är på väg och därmed ökar administrationen kring användarna. Utöver detta kommer du att sköta övrig administration och hantering av systemets användaråtkomst. Du blir den som har kontakt med de beställare och butiker som önskar och godkänner förändringarna, både via mail som telefon. Rollen kräver inga större tekniska kunskaper utan vi söker dig med en god administrativ förmåga. Då all information du hanterar sker på engelska är det av största vikt att du är flytande i både tal och skrift på engelska.

Vi tror att du som söker har några års erfarenhet av administrativt arbete och har en god system- och datorvana. Du är mycket noggrann och strukturerad i ditt arbete och har ett öga för detaljer. Vidare ser vi att du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-11-03

Kravprofil för detta jobb
Minst gymnasial utbildning
Ca 2-3 års erfarenhet av administrativa uppgifter
God datorvana
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

Kunskap om systemet ServiceNow
Erfarenhet av liknande uppgifter

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2017-11-30 med god chans till förlängning. Tillträde 2016-12-05.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14465CM i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14465CM

Har du administrativ erfarenhet och vill ta dig an en ny utmaning på ett stort och välkänt modeföretag? Är du noggrann, strukturerad och har en god kommunikativ förmåga? Då kanske det är dig vi letar efter!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-03
Ange följande referens när du ansöker: 14465CM

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3143373

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: