Administratör till ett mindre familjeföretag!

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en självgående administratör för uthyrning med möjlighet till anställning hos vår kund i Skogås!
Företaget består av ca 20 anställda, 4 av dem jobbar på kontoret resten är säljare, chaufförer och produktionsarbetare.

Publiceringsdatum
2010-09-03

Arbetsuppgifter
I egenskap av administratör kommer du att arbeta med alla administrativa sysslor som förekommer på ett mindre familjeföretag. Telefonpassning, ta emot order från kunder per telefon eller e-mail, posthantering, skriva avtal enligt mall, följa upp dessa hos respektive kund. Du ska även arbeta med att förbättra, utveckla företagets marknadsföring som kan vara i form av att uppdatera hemsidan med diverse information, göra utskick till en viss målgrupp, följa upp detta hos kund, sammanställa statistik och analysera detta utifrån resultatet som blir.
Eftersom företaget är miljömedveten och arbetar miljövänligt kommer även att driva ?miljö jobbet? i samråd med de resterande på företaget.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har goda erfarenheter av administration och serviceyrken och som trivs med att vara ?spindeln i nätet?. Personliga egenskaper är viktigare än kompetens. Egenskaper vi önskar du har är drivkraften, initiativtagandet, glad och positiv attityd, är öppen och social samt prestigelös och kan kavla upp armarna och göra allt som behövs att göra för tillfället . Eftersom företaget är litet hjälps alla åt med allting utifrån vad man behärskar.
Det är viktigt att du är bra på excel och pratar ganska bra engelska.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Länken till annonsen är : http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1068112
För frågor kring rekryteringsarbetet kan du kontakta rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
725249

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: