Administratör till attraktiv arkitekt- och designbyrå
Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2015-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till attraktiv arkitekt- och designbyrå" (publicerad 2015-02-24) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du ute efter ett deltidsjobb där du får utveckla dina administrativa kunskaper? Är du intresserad av marknadsföring, design, arkitektur och dessutom har erfarenhet av affärssystemet Marathon? Då är detta jobbet för dig!
Publiceringsdatum2015-02-23ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer att bestå av administrativa uppgifter som att till exempel hantera fakturor och offerter. Din roll kommer främst vara att avlasta för projektledare i deras planering genom att utforma och titta på olika rapporter. Du kommer att bistå med att förmedla projektledarnas information externt. Du kommer också avlasta för ekonomiansvarig. Därav ingår viss ekonomiadministration som till exempel inscanning av fakturor samt kvittohantering. Allt arbete sker i systemet Marathon, därför är det en stor fördel om du har erfarenhet av det.
Om företagetVår kund arbetar med att utveckla, identifiera samt designa nya och befintliga varumärken. Kunden hjälper sina kunder att få ut det maximala av varumärket genom att erbjuda ett helhetskoncept inom inredning och marknadsföring. De har arbetat med flera välkända projekt och har många nya spännande på gång. Kontoret är placerat i centrala Göteborg och här arbetar ca 45 personer med allt ifrån projektledning och arkitektur till styling till marknadsföring.
ProfilFör att passa som administratör för vår kund vill vi att du har kunskap i något av följande du system:
• Marathon
• Maconomy
• Addjobb
• Visma Servera
• Alternativt annat administrativt system
Meriterande är om du har någon form av gymnasial ekonomiutbildning eller erfarenhet inom reklam-/inredningsbranchen. Engelska ses också som en merit då de arbetar mycket internationellt. Har du kunskap om systemet Marathon, ska du inte tveka att söka då detta är mycket meriterande.
Personliga egenskaper som efterfrågas är att man är noggrann, gillar siffror och är serviceinriktad då du kommer avlasta för projektledare, ekonomiansvarig och ibland VD:n.
Om företagetFramtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorStart: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Deltid, 50 %
Placering: Centrala Göteborg
Vi behandlar ansökningar löpande och tjänten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Arbetstider och omfattningDeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5145
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Haugland Persson 0735168990
sofia.hp@framtiden.comFöretagFramtiden i Sverige AB
AdressFramtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg
KontorsadressKristinelundsgatan 13, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2178289
Observera att sista ansökningsdag har passerat.