Administratör Technical Returns
Bemanningsstyrkan AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Om uppdragsgivaren
Vi söker en administratör av tekniska returer till vår uppdragsgivare i Kista, uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen.
Tjänsten ska tillsättas omgående, du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare
Koncernspråket är engelska så du måste vara flytande i engelska och svenska i både i tal och skrift.
Publiceringsdatum2015-06-16Dina arbetsuppgifterKEY ACCOUNTABILITIES:
(The 5 or 6 areas of the job against which performance is going to be measured and the end result, if possible.)
• Handle RMA requests in Samsung Technical Return systems.
• Reply to e-mails from our customers
• Support customers over the phone
• Analyze and developing the Technical Return systems and integrations together with Technical Return Team leader.
• Visit dealers and service centers on a regular basis for education and follow up on processes.
• Visit warehouse staff for follow up and control.
• Process development in tight cooperation with all liaisons to minimize numbers of claims and lower costs.
Externally you will work close to dealers and service centers in the Nordic region, warehouse staff and recycling partners.
Internally your mail contackts will be order departments, finance department, indoor sales and sales department along with logistic department.
ProfilQUALIFICATIONS REQUIRED:
(Educations & courses etc)
• You shall have a college degree (gymnasium), in Electronics or have a genuin technical interest as well as administration capabilities.
• Driver license.
EXPERIENCE:
• Preferably has worked with similar tasks
SKILLS & ATTRIBUTES:
• Fluent in English
• Fluent in Swedish
• Preferably fluent in Finnish and Danish.
• Flexible
• Service minded
• Self starter (taking own initiatives, drive)
• Team player
• Problem solving
• Well presented and professional
• Preferably knowledge with SAP or similar systems.
• Analytical
• Capable of handling sometimes repetitive work without being bored
Bemanningsstyrkan offers a safe employment, we are licensed and have collctive agreement.
When you work for us you will have a dedicated suptervisor who will be availadle for you every day of the week.
Since the position is to be filled as soon as possible, do not hesitate to send your application to
therese@bemanningsstyrkan.seInterviews will be held during the application time.
If you have any questions, please do not hesitate to send them to
therese@bemanningsstyrkan.se .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 186
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Barvell Rappel
therese@bemanningsstyrkan.seFöretagBemanningsstyrkan AB
AdressBemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg
KontorsadressSkansvägen 27, Rosersberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2339803
Observera att sista ansökningsdag har passerat.