Administratör sommarvikariat heltid.
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-28Om tjänstenVi söker nu en engagerad och ansvarsfull individ för ett sommarvikariat som Administratör till Ragn Sells i Linköping. I denna roll kommer du att vara en nyckelperson inom vår organisation och dagligen interagera med kunder, kollegor och samarbetspartners.
ArbetsuppgifterSom administratör kommer du att ha en central roll i att följa upp och kvittera utförda uppdrag enligt specificerat underlag. Administrera avvikelser i inkommande leveranser och återrapportera till kund vid avvikelse enligt kundavtal. Din roll innebär även att arkivera och ladda upp relevanta dokument i kundportalen samt hantera vågadministration och ta emot order vid behov. Vidare kommer du att ge stöd och back-up till vår kundservice när det behövs. Utöver detta förväntas du utföra andra förekommande kontors- och administrationsuppgifter.
Önskade personliga egenskaper
Vi värdesätter särskilt följande egenskaper hos våra kandidater:
• Kommunikativ: God kommunikationsförmåga för effektiv interaktion med olika intressenter.
• Strukturerad: Förmåga att hålla ordning och struktur i administrativa processer.
• Initiativtagande: Driv och initiativ för att självständigt hantera arbetsuppgifter.
• Samarbetsvillig: Förmåga att samarbeta och skapa goda relationer i teamet.
Det är en fördel om du har erfarenhet av administrativa och/eller serviceinriktade arbetsuppgifter inom tjänsteproduktion eller logistik.
Du bör ha lägst 3-årig gymnasieutbildning; gärna med ekonomisk eller teknisk inriktning. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från avfalls- eller transportbranschen. Det är ett krav att du är van att arbeta i olika datasystem och har goda IT-kunskaper på användarnivå.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start löpande. Uppdragets längd är mitten på Maj till mitten på Aug 2024. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss på Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Marcus Björk, via Adecco 's växel 010 - 173 73 00 eller
marcus.bjork@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.se.
Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt dedikerade team på Adecco!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44837".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Marcus Björk
0736-84 70 36 Jobbnummer 8502393
Observera att sista ansökningsdag har passerat.