Administratör med känsla för merförsäljning till södermalm
Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-05-13Om tjänstenTjänsten som administratör innebär ett varierande och omväxlande arbete där du sköter logistiken mot våra kunder och leverantörer. Du kommer framförallt ta emot beställningar, sköta kontakten med transportbolag och boka in transporter, förhandla priser osv. I rollen ingår också merförsäljning gentemot kunder och beställare. För oss är det viktigt att du ser dig som en del i teamet och på ett prestigelöst sätt deltar i företagets tillväxt.
ProfilDå många av våra leverantörer är ifrån Frankrike är det önskvärt att du behärskar det franska språket samt är flytande i svenska och engelska. För att hantera rollen på bästa sätt söker vi också först och främst dig som har administrativ erfarenhet inom order och logistik, gärna från branschen. Vidare kräver vi en godkänd gymnasieutbildning samt körkort. Självklart har du god data och systemvana. Erfarenhet av Visma Business är meriterande.
Som person söker vi en noggrann och strukturerad administratör som är van vid eget ansvar. Du är social, positiv och ödmjuk samt har en hög teamkänsla. Du har lätt för att lära dig nya system och har inga problem med att ta till dig nya arbetsuppgifter. Du kommer dagligen få lösa problem som kan uppstå, det är därför viktigt att du trivs bäst när det är full fart samt har en förmåga att prioritera. Avslutningsvis letar vi efter en medarbetare som vill vara med och förbättra och effektivisera vårt arbete. Det är därför önskvärt om du är en engagerad person med ett genuint intresse för branschen och mat i allmänhet.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete där du får ta ansvar i din yrkesroll.
Vi är ett glatt och engagerat gäng som har mycket bra sammanhållning.
Om du är en lagspelare som har nära till skratt kommer du att trivas hos oss.
Detta är en heltidstjänst som ska tillträdas omgående med hänsyn tagen till eventuell uppsägningstid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning under sex månader.
Om verksamheten
Tradifood har sedan starten specialiserat sig på import av högkvalitativ fågel och är idag en av de ledande aktörerna på den svenska marknaden. Vi tillhandahåller ett brett sortiment av frysta, färska och tillagade fågelprodukter, ämnade för industri, restaurang och detaljhandel.
Våra ledord är kvalitet, matsäkerhet och spårbarhet. För att möta kraven från den skandinaviska marknaden är vi måna om att åtfölja strikta normer gällande spårbarhet och hygien.
Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar vi med Arena Personal och rekryteringskonsult Ida-Maria Bruhn. Om du har frågor om tjänsten ring gärna Ida-Maria på telefon 08-587 117 01.
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3454
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn 08-587 117 01
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2841808
Observera att sista ansökningsdag har passerat.