Administratör med goda kunskaper i Excel
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Är du en stjärna på excel och gillar att arbeta med administrativa uppgifter? Är du duktig på siffror och vill arbeta i slottslika miljöer? Då har vi uppdraget för dig!
Publiceringsdatum2017-03-20Om tjänstenSom administratör hos vår kund kommer du att hantera inkommen digital post med ärenden som ska delas ut. Du gör registreringskontroller genom att stämma av att rätt siffror läggs in i systemet samt bearbetar underlag som ska överföras och hanteras i Excel. Du kommer även att upprätta en hel del dokument och allt detta görs i en fantastisk miljö med erfarna kollegor.
Om dig.
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och goda kunskaper i excel. Du har kanske en utbildning inom ekonomi och är duktig på digitala system. Som person är du en en god lagspelare med glimten i ögat. Din problemlösningsförmåga och dina excelkunskaper hjälper dig att snabbt sätta dig in i arbetet
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning snarast. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget är till att börja med på 1 år med chans till förlängning.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Sara Jankulov på 035-260 85 21
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Heltid
ErsättningPersonlig lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Jankulov 035-260 85 21
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Köpmansgatan 8
30242 HALMSTAD
KontorsadressKöpmansgatan 8
Jobbnummer 3385760
Observera att sista ansökningsdag har passerat.