Administratör med ekonomisk inriktning, Strängnäs.
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2014-03-21Om tjänstenVårt kundföretag är en Redovisnings- och revisionsbyrå och är experter inom redovisning, revision och skatter med ett mycket brett kundsegment i Strängnäs med omnejd.
Dina arbetsuppgifterNu söker vi efter dig som vill arbeta brett med administration inom ekonomiområdet. I rollen som administratör bistår du övriga funktioner med administrativ avlastning för att säkerställa en hög kvalitet och effektiv leverans till företagets kunder.
För att lyckas i detta uppdrag är det av stor vikt att du har vissa grundläggande kunskaper inom ekonomi och redovisning. Har du även grundläggande kunskaper inom löneadministration ses det som meriterande för detta uppdrag. De program vår kund andvänder sig av är; Visma Compact, Fortnox och Visma Administration, Hogia Bokslut, Hogia Skatt, Hogia Kundstöd samt Visma lön 600. Erfarenhet av dessa program ses också som meriterande men är inget krav.
ProfilSom person har du mycket drivkraft och är van att ta ansvar och självständigt driva dina egna arbetsuppgifter. Vidare är du är strukturerad och noggrann som person och har lätt för att hålla flera parallella arbetsuppgifter igång samtidigt.
Uppdaget ska tillsättas i slutet på april och vi kommer därför att behandla ansökningar löpande. Uppdraget är på visstid och kan för rätt person leda till en fast anställning hos vår kund.
Välkommen med din ansökan före 4/4
Vid frågor om tjänsten kontakta: Arena Personal, Daniel Klintmalm, 0739-179205
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om företagetVi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-04
Ange följande referens när du ansöker: 1408
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Klintmalm 0739-179205
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Pilgatan 8 C
72130 Västerås
Jobbnummer 1816502
Observera att sista ansökningsdag har passerat.