Administratör med ekonomi och sälj fokus sökes!

Framtiden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en strukturerad och driven person som vill jobba i en spännande roll med ekonomi och sälj fokus?
Här finns chansen för rätt person att få jobba i ett spännande och modernt IT företag i en utvecklande roll.

Publiceringsdatum
2016-09-12

Arbetsuppgifter
Rollen som kallas Renewal Manager hos vår kund kommer du att arbeta med uppgifter som:
• Arbeta mot företagets kunder både i USA och Europa.
• Ekonomiansvar som innefattar analyser av resultat.
• Ta emot och bokföra ordrar.
• Administrera och hjälpa befintliga kunder.
• Avsluta fakturor.

Som Renewal Manager jobbar du med telefon och dator som dina främsta arbetsredskap. Du kommer ha mycket kontakt både internt och externt i ett varierande arbete där både ekonomi, försäljning och kommunikation är tre betydande delar.

Om företaget
Företaget är ett ungt framgångsrikt IT företag på frammarsch som växer Globalt. Företaget skapar och säljer plattformar för hemsidor och har Sveriges ledande plattform för CMS, marknadsföring och e-handel.
Bolaget som är grundat i Sverige styrs idag från USA. På Stockholmskontoret sitter ca. 100personer i moderna lokaler i city.

Profil
För att lyckas och trivas i tjänsten krävs det att du:
• Har en högskoleutbildning inom ekonomi alternativt har arbetslivserfarenhet av ekonomi och försäljning.
• Talar och skriver flytande Svenska och Engelska.
• Har goda kunskaper i Excel.
• Har kunskap och/eller erfarenhet av företagsekonomi.

Det är meriterande om du har erfarenhet av CRM-systemet Sales Force, Microsoft Dynamics sedan tidigare.

Som person ser vi att du trivs med att arbeta självständigt och vågar ta för dig. Du kommer att ha mycket kundkontakt och skall därför vara kommunikativ, social men även gilla ordning och reda.

Om företaget
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: 8-17 med möjlighet till flex.
Start: Omgående.
Arbetsort: Stockholm.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8820
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Carlsson 0761670328 sandra.c@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3042659

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: