Administratör / Marknadskoordinator 50 %

Optimum Human Resources AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Optimum Human Resources AB i Stockholm, Sundbyberg, Täby, Upplands Väsby, Södertälje eller i hela Sverige

Våren 2012 grundades Optimum Human Resources AB; ett konsultföretag där vi erbjuder tjänster som säkerställer att våra uppdragsgivare har en organisation med ett sunt ledarskap, välfungerande team och rätt person på rätt plats. Våra konsulter har bred och djup kompetens inom HR, arbetsrätt, rekrytering, individ-, team- och ledarskapsutveckling. I dagsläget är vi åtta konsulter på vårt kontor i Gamla Stan.

Nu söker vi en noggrann prestigelös administratör med intresse för kommunikation och marknadsföring!

Din roll
Rollen är mycket bred och kan kortfattat delas in i tre områden:
Marknadsföring/Kommunikation ? Du ansvarar för intern och extern kommunikation. Vi ser gärna att du har egna idéer och förslag på nya sätt att kommunicera med kunder och kandidater samt hur vi kan arbeta med företagets varumärke. Du kommer att:
dagligen kommunicera med konsulter, kandidater och leverantörer
vara delaktig i att anordna seminarium och utbildningar
skapa nyhetsbrev och utskick
sköta text och layout av hemsida
arbeta med sociala medier

Konsultstöd - Du kommer att fungera som stöd till konsulterna i deras dagliga arbete. Dett innebär bland annat att:
skriva och publicera platsannonser
skapa och uppdatera interna dokument, processer och mötesprotokoll
utföra CV search i olika externa databaser
stödja den dagliga verksamheten på olika sätt

Ekonomi ? Redovisningen är utlagd på extern part. Du ansvarar för fakturering, kundsreskontra och konsultutbetalningar samt handkassa och inköp.

Din Profil
Du trivs med att arbeta självständigt med varierande uppgifter och att hantera olika ansvarsområden parallellt. Vidare tycker du om att skriva texter och har en känsla för layout och bild. Du är även serviceinriktad, prestigelös och villig att ta i där det behövs. Meriterande är erfarenhet av hemsidesverktyget Sitoo, bokföringsprogrammet Björn Lundén och sociala medier. Vi ser gärna att du är i början av din karriär.

Vi erbjuder
Detta är en mångsidig roll där du själv i stor utsträckning kan vara med och påverka och utveckla! Tjänsten är på 50 % och du kan själv vara med och planera dina arbetstider.
Skicka din ansökan snarast till ansokan@optimumhr.se För mer information www.optimumhr.se eller kontakta Jessica Boman 08-400 27 900
Urval och intervjuer sker löpande!

Publiceringsdatum
2014-02-25

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@optimumhr.se

Företag
OPTIMUM HUMAN RESOURCES AB

Adress
OPTIMUM HUMAN RESOURCES AB
SVARTMANGATAN 16
11129 STOCKHOLM

Kontorsadress
SVARTMANGATAN 16
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-400 27 900
E-postadress: info@optimumhr.se

Jobbnummer
1790569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Optimum Human Resources AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Optimum Human Resources AB: