Administratör/intern support till PerkinElmer
serveOffice ab / Administratörsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Vallentuna,
Järfälla eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.se eller
www.facebook.com/ serveOffice
Med 7.500 fantastiskt duktiga anställda i ryggen och verksamheter i över 150 länder över hela världen, är PerkinElmer en global ledare som fokuserar på att förändra människors hälsa och miljö till det bättre. Vi förser våra kunder med essentiell kunskap och expertis och skapar innovativa lösningar och tjänster så att de kan fatta bättre beslut för ett bättre resultat. På PerkinElmer skapar vi skillnad varje dag genom att hjälpa forskare, kliniker och beslutsfattare att, tidigare och mer exakt, upptäcka och identifiera vilka insatser som krävs för att förbättra hälsa och säkerhet för människor och miljö. Våra lösningar sträcker sig från att möjliggöra upptäckten av effektivare diagnostik och behandlingar till att se till att den mat vi äter, vattnet vi dricker, och vår miljö är fria från föroreningar.
I samband med ett föräldravikariat söker vi nu en administratör till PerkinElmer.
Publiceringsdatum2013-11-12Dina arbetsuppgifterSom administratör på PerkinElmer kommer du att arbeta med mycket varierande arbetsuppgifter. De består bland annat av kontroll av leverantörsfakturor, posthantering, div inköp till kontoret, svara på inkommande samtal, boka pakettransporter och göra rese-, hotell- och konferensbokningar. Det är ca 25 personer anställda i Sverige och på kontoret i Upplands Väsby är det 7 personer stationerade. Du kommer att ansvara, mer eller mindre, för det mesta inom administration och intern support på kontoret.
Uppdraget är på 50% av en heltid med start snarast möjligt och ungefär ett år framåt i tiden. Arbetsplatsen är belägen i Upplands Väsby med bussförbindelse c:a 400 meter från kontoret.
KvalifikationerFör att trivas med och klara av arbetet vill vi att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som är van att arbeta med många olika arbetsuppgifter och tycker att det är kul när det händer oväntade saker. Eftersom arbetsgruppen på kontoret är relativt liten, och dessutom är delar av den ofta på resande fot, vill vi att du trivs med att arbeta självständigt och fatta egna beslut. Vi vill också att du är noggrann, har ett sinne för detaljer och ser till att slutföra saker. Då företaget ingår i en internationell koncern vill vi att du obehindrat ska kunna kommunicera såväl skriftligt som muntligt på svenska och engelska. Vana att hantera fakturor är meriterande, likaså intresse/erfarenhet inom HR.
Vi erbjuder dig
Förutom en marknadsmässig ersättning erbjuder vi ett mångsidigt arbete hos ett framgångrikt företag som är under ständig utveckling. Det är högt i tak och arbetsplatsen präglas av ett öppet arbetsklimat vilket skapar förutsättningar för, och möjligheter för dig, att påverka och effektivisera arbetet.
Ansökan och kontakt
Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller
cissi.silvstam@serveoffice.se . Skicka din ansökan till:
bemanning@serveoffice.seVälkommen!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCissi Silvstam, Rekryteringskonsult 070-564 13 70
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
Jobbnummer 1701259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.