Administratör inom läkemedelsbranschen!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en duktig administratör som trivs med många bollar i luften? Då har vi uppdraget för dig där du får chansen att jobba i en spännande bransch hos vår kund i Solna.
Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund i Solna verkar inom läkemedelsbranschen och disponerar medel ur ett stort antal stiftelser och fonder. Två handläggare ansvarar för beredning av utlysning, bedömning och utdelning av dessa bidrag. Under september och oktober behöver de extra stöd. Som administratör kommer du bland annat att hjälpa dem med uppföljning och arkivering, samt viss statistisk data. Du kommer att hantera flera uppgifter parallellt där ditt kritiska öga är viktigt.
Vem trivs här?
Du som tidigare jobbat som administratör och gillar att både arbeta självständigt och i team kommer att passa in i rollen snabbt. Då du jobbar nära ordinarie handläggare krävs det förstås att du är duktig på att samarbeta och skapa en trevlig arbetsmiljö! Om du dessutom är noggrann och strukturerad kommer du med lätthet att klara arbetsuppgifterna som till stor del utförs i Officepaketet.
Vad erbjuder vi?
Ett utvecklande och spännande uppdrag som administratör med start 29 augusti till den 28 oktober.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eeler klicka på följande länk: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1363589
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Lovisa Kvam på tel: 08-598 980 02
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-07-13

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
984474

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: