Administratör inom försäljning till Loomis

TNG Group AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vill du jobba som administratör och samtidigt ha mycket kundansvar? Sök jobbet till Loomis idag!

Till Loomis söker vi nu två administratörer till deras försäljningsavdelning. Här kommer du få möjlighet att arbeta administrativt men samtidigt ha mycket kundkontakt - där du ser till att dagligen leverera bästa möjliga service för Loomis kunder. Låter detta som ett jobb för dig? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som administratör på Loomis kommer du att jobba i ett trevligt team där ni ständigt utvecklar organisationen och Loomis service- och försäljningsfunktion. Här kommer du få ta stort eget ansvar och dagligen kombinera administration och kundservice. Drivs du av att ge högklassig service och vill arbeta administrativt med avtalsfrågor är detta någonting för dig!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör på Loomis kommer du att:

* Hantera inkommande och utgående avtal där du kontrollerar att de innehåller rätt information
* Ändra avtal för externa kunder och interna platskontor (ex förändrade körlistor, uppsägningar osv)
* Fakturera
* Ta hand om övriga kundärenden

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Loomis är just nu placerade i Solna och kommer till sommaren att flytta till nya lokaler i Rotebro. Kontoret i Rotebro är placerat precis vid pendeltågsstationen vilket ger goda förbindelser. Företaget har genomgått omorganiseringar och du kommer att bli del av ett härligt team på 8 personer. Tjänsten är på heltid och förväntas starta i januari.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med gymnasial utbildning och erfarenhet från administration samt erfarenhet från kundkontakt från exempelvis butik, kundtjänst eller liknande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska då du i rollen kommer ha mycket kundkontakt. Vidare ser vi att du har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.

Som person är du initiativrik, självgående och orädd för nya arbetsuppgifter. Då rollen har ett fokus på eget ansvar är det viktigt att du är handlingsinställd och ser vad som behöver göras samtidigt som du är trygg i dig själv och känner dig säker i din kommunikativa förmåga.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-01-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Björk helena.bjork@tng.se 0709-513569

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3249716

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: